vidersend fra subnet
Fra : pepss

Dato : 16-06-03 15:59

vi har haft en side på www.opel-blitz.subnet.dk som nu er flytte til
www.team-blitz.dk på subnet adr. har jeg så indsat koden <meta
http-equiv="refresh" content="5; url=http://www.team-blitz.dk"> det virker
også ok men subnet´s reklamer bliver ved med at være der efter den er
skiftet over til den nye adr.
hvordan får jeg den til at lade være med det?

--
pepss
den ordblind der prøver at blive webdesigner

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 16-06-03 16:27

pepss wrote:
> [...]
> den er skiftet over til den nye adr.
> hvordan får jeg den til at lade være med det?

Ved det ikke, men problemet er at det kun er den ramme som siden ligger i
som bliver flyttet.

Du kunne jo bare lave et link, som folk kan bruge i en overgangsperiode,
hvorefter subnet-siden lukkes.

Eller lave noget javascript, som ser om din side ligger i en ramme, og hvis
den gør så loades side som hovedsiden. scriptet ligger "derude" og venter,
de ved mere i clientside-gruppen hvis du vil bruge den løsning.
--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : pepss

Dato : 16-06-03 16:34

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev

> Ved det ikke, men problemet er at det kun er den ramme som siden ligger i
> som bliver flyttet.

det må være fordi det er mandag for det skulle jeg da selv ha fundet ud af!

> Du kunne jo bare lave et link, som folk kan bruge i en overgangsperiode,
> hvorefter subnet-siden lukkes.

ja det blivert nok det!

> [...]
> den gør så loades side som hovedsiden. scriptet ligger "derude" og venter,
> de ved mere i clientside-gruppen hvis du vil bruge den løsning.

jeg er ikke så vild med javascript men tak for dit svar!