Re: Re: Kampfisk-unger
Fra : Lars O. Lyngsø

Dato : 30-03-01 09:19

Hej Peter

Hvor har du læst dette eller er du autodidakt?

Hvor længe skal risen stå i blød inden risvandet er klar til brug?
Bruger du løse ris, grød ris el. parboiled ris?
Hvormeget risvand til hvor mange unger?

Kan du ikke give en eksakt forskrift?

Det lyder ihvertfald spændende, så metoden skal prøves med næste kuld unger!

Mvh.
Lars

Bare direkte fra posen

/Peter

--
Posted from mail.osteobio.dk [213.129.15.178]

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-04-01 19:55

Lars O. Lyngsø <lol@osteobio.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:94D921FC8FFDD411911A0060945761210525E4@OBT03...
[...]

Hejsa

Hørt det fra en ven....

Du tager bare noget ris fra en pose... du putter bare strømpen i vandet i
kort tid og klemmer lidt på den....men hvor meget du skal putte i tjaaa det
er lidt svært at sige....klem i 2-5 sec det burde være nok

/Peter Jensen

PS. hvis du er i trivl så skriv en mail og så kan vi lige ringes ved så