P4C800 deluxe ...Probs med drivere fra Pro~
Fra : John

Dato : 16-06-03 10:03

Ny installeret XP sp1 og den kommer den blå skærm ...efter genstart skriver
XP at den har rettet et eller andet og så kommer der en box hvor man kan
sende til Microsoft hvilket jeg gør !!! der kommer et svar om at det er en
driver den er gal med og det eneste jeg kan komme i tanke om er drivere fra
Promise som jo IKKE er certificeret af Microsoft (onboard sata + pci
fasttrak 100 )
Spørgsmål 1: Er der andre der har haft lign. stop skærme ?
Spørgsmål 2: hvis ja hvordan kom det det til at virke

Jeg har sendt en mail til Asus, skal nok skrive tilbage om hvad de svarer

Venligst

John Sørensen

Fra : Niels

Dato : 17-06-03 10:24

Hej
jeg har samme bundkort, og haft meget bøvl med det ??

lige til jeg satte mit Samson PC400 RAM til at køre 320 Mhz - så har det
ikke været bøvl siden !!

ingen frysninger eller blå skærm

jeg køre med 250 i OC på proccesseren, som er en P4-2,4C800 = 3016 Mhz
Samson PC400 RAM kan køre 400 Mhz hvis porcesseren køre 2400Mhz. ??

Hilsen Niels

Fra : John

Dato : 17-06-03 09:56

"Niels" <1@2.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> jeg har samme bundkort, og haft meget bøvl med det ??
>
> lige til jeg satte mit Samson PC400 RAM til at køre 320 Mhz - så har det
> ikke været bøvl siden !!
Hvor gør man det??