Er det mon en indrømmelse?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 16-06-03 12:21

Har lige fået min 1010-fastnetregning fra Telia. Heri skriver Telia:

»Den totale oplevelse som kunden får hos os skal være bedre. Vi skal blive bedre
til at lytte til vores kunder, og holde det vi lover. Det gælder alt lige fra
kundeservice til fakturering. Der skal handling bag vore ord.«

Det er da på tide, at man fra Telias side er kommet så langt at man kan se
problemerne, og (indirekte) begynde at indrømme sine fejl. Telia Mobile har jeg
forlængst droppet mit samarbejde med, men Telia 1010 og Telia Internet har jeg
ikke haft problemer med, så dem er jeg fortsat samarbejdet med.

Claus

Fra : Camilla

Dato : 16-06-03 19:16

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
jeg
> ikke haft problemer med, så dem er jeg fortsat samarbejdet med.

Ja men de er da fantastiske til at lytte til kunder - not -. De har ringet
ca. hver 3 uge til mig indenfor de sidste 3-4 månedere for at opdatere deres
kundedatabase profiler - det er flot Telia. I lytter gør i.

Fra : Jan-Erik

Dato : 16-06-03 19:44

Camilla wrote:
> [...]
> ringet ca. hver 3 uge til mig indenfor de sidste 3-4 månedere for at
> opdatere deres kundedatabase profiler - det er flot Telia. I lytter

De har aldrig lyttet til mig. Har mega dårlig erfaringer med dem - det gør
helt ondt at tænke tilbage på haha.
Vil aldrig ha' noget med Telia at gøre nogensinde mere.

/Jan-Erik

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-06-03 22:10

"Camilla" <cambk@NOSPAMtiscali.dk> wrote in

> [...]
> har ringet ca. hver 3 uge til mig indenfor de sidste 3-4
> månedere for at opdatere deres kundedatabase profiler - det er

Ork jo, de lytter skam fint - det har de gjort hver gang jeg har
ringet til dem (ca. 4-6 gange om samme sag). Problemet er at de ikke
gør noget ved det de hører.

"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 17-06-03 13:51

Claus E Beyer wrote:

> [...]
> forlængst droppet mit samarbejde med, men Telia 1010 og Telia Internet har jeg
> ikke haft problemer med, så dem er jeg fortsat samarbejdet med.

<rant>
De har nu skyldt mig ca. 700kr siden engang sidste år - jeg har rykket
for pengene adskillige gange uden at jeg har hørt noget fra dem endnu.
Regningen var på mit tidligere nummer, hvilket jeg ikke har haft i
flere år, så jeg fik altså lige lov til at betale et par regninger for
en af deres andre kunder...

Nu har jeg så lige overtaget et nummer af en anden - vedkommende var
så rent faktisk også kunde hos Telia, men jeg har bestilt flytning til
et andet selskab. Indtil da kan jeg så bruge nogle af de penge de
skylder mig...
</rant>

--
Joergen Ramskov