Katja Keans bog
Fra : Thomas

Dato : 16-06-03 10:29

Har endelig fået mig kæmpet gennem Katja Keans bog om hendes tid i
pornobranchen. Den er overordentlig interessant. Men en ting bryder
jeg mig ikke om.

Hun kritiserer sin kollega Dina Jewel, og påstår, at hun opførte sig
krukket under en filmoptagelse i Sverige. Hun skulle blandt andet
havde krævet en sodavand midt under en optagelse!

Dina Jewel er mit store idol. Hun er smuk og sødmefuld, og har slet
ikke det grimme luder-look som Katja Kean, og hendes kolleger Barbie
og Dorthe Damsgaard, har.

VH

Thomas

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 16-06-03 10:43

th63@ofir.dk (Thomas) skrev:

>Dina Jewel er mit store idol. Hun er smuk og sødmefuld, og har
slet

>ikke det grimme luder-look som Katja Kean, og hendes kolleger
Barbie

Jeg bryder mig ikke så meget om udtrykket luder-look.
Det virker lidt ligesom at hvis kvinder nyder sex så skal de
kaldes ludere....

Barbie er temmelig fræk. Det ophidser mig lidt og så rider hun som
en vanvittig :)

Katja Kean er også ret fascinerende.

>og Dorthe Damsgaard, har.

Dorthe Damsgaard virker lidt kedelig. Hun tog vist også lidt skade
af at komme ind i branchen.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-06-03 14:00

Hej

> [...]
>
> Jeg bryder mig ikke så meget om udtrykket luder-look.
> Det virker lidt ligesom at hvis kvinder nyder sex så skal de

Ja, desværre. Se bare Nina Hartley. Pissesexet. Selvom hun har rundet de 40
er hun stadig lækker.

> Barbie er temmelig fræk. Det ophidser mig lidt og så rider hun som
> en vanvittig :)

Hun var god.

> Katja Kean er også ret fascinerende.

Hun var god.

> Dorthe Damsgaard virker lidt kedelig. Hun tog vist også lidt skade
> af at komme ind i branchen.

Dorthe Damsgaard skulle aldrig have lavet porno. Så gode er pengene heller
ikke og hun har tydeligvis problemer nok med sig selv.

Mark

Fra : Thomas

Dato : 18-06-03 08:51

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message news:<bckevo$jm9tb$1@ID-96011.news.dfncis.de>...
> [...]
>
> Dorthe Damsgaard skulle aldrig have lavet porno. Så gode er pengene heller
> ikke og hun har tydeligvis problemer nok med sig selv.

Jeg er lidt forvirret.

Det ser ud som om, at du svarer på både mit og et efterfølgende
indlæg, men på Google Groups kan jeg kun se mit eget og dit indlæg.

Min mening er som sagt, at jeg synes, at Dina Jewel udstråler en
uspoleret sødme, men Katja, Barbie og DD har sådan et hårdt,
desillusioneret blik.

VH

Thomas

Fra : PerX ...

Dato : 19-06-03 13:32

In article <a6b0eee6.0306172351.35c3aecd@posting.google.com>,
th63@ofir.dk says...
> Min mening er som sagt, at jeg synes, at Dina Jewel udstråler en
> uspoleret sødme, men Katja, Barbie og DD har sådan et hårdt,
> desillusioneret blik.

Jeg ved ikke lige hvordan Dina Jewel ser ud, men KK ser ud som hun har
fået en følelses amputation - yuck.

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 19-06-03 13:47

PerX . . . <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev:

>Jeg ved ikke lige hvordan Dina
>Jewel ser ud, men KK ser ud som hun har
>fået en følelses amputation - yuck.

Katja Kean kan måske nok virke lidt kontant i det.
Men vi ved jo ikke hvordan hun har været før hun kom ind i porno.
Nogle kvinder er jo på den måde selv om os mænd jo forestiller sig
kvinder som nogle små søde tutte nuttede nogle :)

Fra : PerX ...

Dato : 20-06-03 11:31

In article <10560269240.851797546991357@dtext.news.tele.dk>,
andropov@ofir.dk says...

> Katja Kean kan måske nok virke lidt kontant i det.
> Men vi ved jo ikke hvordan hun har været før hun kom ind i porno.

Nææ det er jo det, det kan være hun fik amputationen som spæd *G*

> Nogle kvinder er jo på den måde selv om os mænd jo forestiller sig
> kvinder som nogle små søde tutte nuttede nogle :)

Gør du? Jeg syntes sgu mange af dem er nogle furier *G* Noget andet er så
hvad man måske kunne tænkte sig :)

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 20-06-03 12:11

>Nææ det er jo det, det kan være hun
>fik amputationen som spæd *G*

Men sådan kan man jo også finde mænd som er sådan noget cool i det.
Måske er hun sød nok. Det er blot hendes måde at være på.

>Gør du?

Ja, når man ser glansbilleder af dem inden i sit hovede :)

Jeg syntes sgu mange af dem
>er nogle furier *G*

Ja, der er nogle stykker af furietypen.

Noget andet er så
>hvad man måske kunne tænkte sig :)

Ja.

Fra : Thomas

Dato : 20-06-03 18:54

> Jeg ved ikke lige hvordan Dina Jewel ser ud, men KK ser ud som hun har
> fået en følelses amputation - yuck.

Du skulle prøve at kigge på hjemmesiden for Dina Jewel Fanklubben.

Den kan findes på: www.dinajewel.dk

Så vil du finde masser af dejlige billeder af hende.

Du skal ganske vist melde dig ind i fanklubben, men det er gratis, og
jeg kan roligt sige dig, at det er anstrengelserne værd.

VH

Thomas

Fra : PerX ...

Dato : 23-06-03 12:53

In article <a6b0eee6.0306200953.106a03f8@posting.google.com>,
th63@ofir.dk says...

> [...]
>
> Du skal ganske vist melde dig ind i fanklubben, men det er gratis, og
> jeg kan roligt sige dig, at det er anstrengelserne værd.

Måske, men jeg gider ikke melde mig til på endnu et website. Men hvis det
er hende som lyfter op i blusen på forsiden så har hun da et meget sød
ansigt.

Fra : Thomas

Dato : 24-06-03 12:29

> Måske, men jeg gider ikke melde mig til på endnu et website. Men hvis det
> er hende som lyfter op i blusen på forsiden så har hun da et meget sød
> ansigt.

Det er hende på alle tre billeder.

VH

Thomas

Fra : PerX ...

Dato : 24-06-03 14:22

In article <a6b0eee6.0306240329.2f6d4ca@posting.google.com>, th63@ofir.dk
says...

> Det er hende på alle tre billeder.

Ok, så var det nok bare en heldig vinkel *G*

Fra : Marvin S.

Dato : 22-06-03 19:50

Thomas wrote:

> [...]
>
> Dina Jewel er mit store idol. Hun er smuk og sødmefuld, og har slet
> ikke det grimme luder-look som Katja Kean, og hendes kolleger Barbie

Er Katja Kean et ekspempel på et av de få pornoluddere som har avsluttet
mens hennes utseende er på top, og hendes intekter fortsatt ikke er brukt
på kokain eller speed etc ?
Som man kunne kalle vellykket ludder ?

Ms.