Anuschka Marek
Fra : Thomas

Dato : 16-06-03 10:20

Er der nogen Anuschka Marek-fans i denne gruppe?

Hun er en meget smuk, sødmefuld, polsk pornomodel uden det grimme
luderlook, som mange af hendes ungarske og russiske kolleger har.

Hun har kun lavet nogle få film, men er til gengæld med i en del af
Color-Climax bladene, såsom "Teenage Sex", "Teenage School Girls" og
"Lesbian Love".

Hun boller af en eller anden grund altid med sko på.

Hun slikker gerne store pikke, men vil ikke spermes i munden, så man
ser altid, at fyrene sprøjter sperm ud over hendes små bryster.

Så vidt jeg ved har hun kun lavet en analscene i hele karrieren.

Her er et par link til sider med hende:

http://www.europornstar.com/anna-marek/anna-marek.html

http://www.swingersclub.com/anna_fanclub/index.html

http://saint69.web1000.com/Anna4.html

http://www.axisshop.com/l4functions/xq/ASP/productid.25219/qx/product.htm

http://user.tninet.se/~jcm958e/models/models3/Anuschka_Marek.htm

http://www.erotic4u.com/ncma/anna_info.html

VH

Thomas

Fra : Michael Petersen

Dato : 16-06-03 10:48

th63@ofir.dk (Thomas) mumbled something in

> Er der nogen Anuschka Marek-fans i denne gruppe?
>
> Hun er en meget smuk, sødmefuld, polsk pornomodel uden det grimme
> luderlook,

kan du evt beskrive "det grimme luderlook" så man ved hvad man skal gå uden
om ?

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk