Barberede boller
Fra : Thomas

Dato : 16-06-03 10:15

Det er selvfølgelig indlysende, at vi mænd tænder på barberede fisser.
Jeg så selv min første barberede fisse i 1979, da en pige, der hed
Bettina, inviterede mig og to andre med hjem efter en bytur. Hun ville
gerne barberes af os, så det gjorde vi selvfølgelig med glæde.

Men det var jo først en del år efter, at det blev en egentlig trend
med den hårløse fisse.

Men hvordan er det med kvinder. Tænder de også på, hvis mændene har
barberet bollerne?

VH

Thomas

Fra : Celestienne

Dato : 16-06-03 10:22

Thomas wrote:
> Det er selvfølgelig indlysende, at vi mænd tænder på barberede fisser.

Er det? Jeg kender flere der foretrækker veltrimmet fremfor barberet.

> Men hvordan er det med kvinder. Tænder de også på, hvis mændene har
> barberet bollerne?

Næ, ikke mig. Synes vist nærmest at det ser underligt skaldet ud ;)

Cel
--
If you are lucky enough to find a way of life you love, you have to find the courage to live it.
~ John Irving ~

Fra : Girlie

Dato : 16-06-03 17:39

> Er det? Jeg kender flere der foretrækker veltrimmet fremfor barberet.

Gerne. Jeg kan bedst lide at mændene er trimmede, så der ikke er en urskov
omrkring pikken...det er også lidt lækrere at slikke "bollerne", når de ikke
er fuld af lange hår...

Fra : ¤

Dato : 16-06-03 19:34

>Gerne. Jeg kan bedst lide at mændene er trimmede, så der ikke er en urskov
>omrkring pikken...det er også lidt lækrere at slikke "bollerne", når de ikke
>er fuld af lange hår...

Er det ikke lidt bøsseagtigt ? ( Ikke at der er noget forkert i det
)
Torben

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-06-03 20:04

On Mon, 16 Jun 2003 20:33:40 +0200, ¤ <¤@image.dk> wrote:

>Er det ikke lidt bøsseagtigt ?

fanme jow !!!!!
det er ikke noget mænd fra Jylland sædvaneligtvis gør !

Mv.
Bo M Mogensen
--
"Københavns Politivedtægt:§ 10.
Det er forbudt uden fyldestgørende grund at banke på porte, døre eller

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 17-06-03 13:43

>Er det ikke lidt bøsseagtigt ? ( Ikke at der er noget forkert i det

Tja muligvis, men jeg er så af den overbevisning at hvis at jeg kan
"kræve" at min kæreste enten trimmer eller glatbarberer sig jamen så er
hun også velkommen til at kræve at jeg gør det.

At jeg så normalt glatbarberer mig på grund af at mine hår dernede
bliver så lange at de sidder i klemme er min nyværende kæreste kun glad
for da hun hader at få hår i munden.
Flemming Jacobsen
(Mulig mangel på mellemrum skyldes defekt tastatur)

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 16-06-03 21:37

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Det er selvfølgelig indlysende, at vi mænd tænder på barberede fisser.

Det er faktisk ikke så indlysende. Selvom det tænder mig helt vildt, så er
der et par af mine venner der synes at det er ulækkert, og ligner en
pigefisse.

> Jeg så selv min første barberede fisse i 1979, da en pige, der hed
> Bettina, inviterede mig og to andre med hjem efter en bytur. Hun ville
> gerne barberes af os, så det gjorde vi selvfølgelig med glæde.

Damn. I 1979 tænkte jeg stadig bare på at komme i seng med en eller anden.
At den også kunne barberes kom først meget senere.

> Men det var jo først en del år efter, at det blev en egentlig trend
> med den hårløse fisse.

Men det bliver det vel ikke dårligere af, hvis man tænder på det.

> Men hvordan er det med kvinder. Tænder de også på, hvis mændene har
> barberet bollerne?

Jeg ved ikke om min kone tænder på det, men hun er nu nemmere at overtale
til at slikke dem, hvis de er trimmet eller glatte. Lange hår i munder er nu
ikke rart for nogen af parterne. Til gengæld ved jeg at hun IKKE tænder på
en helt glatbarberet mand, nærmest tværtimod.

Lars

Fra : PerX ...

Dato : 17-06-03 13:30

In article <a6b0eee6.0306160114.2bc52035@posting.google.com>,
th63@ofir.dk says...
> Det er selvfølgelig indlysende, at vi mænd tænder på barberede fisser.

Nej.

Fra : The Dude

Dato : 22-06-03 21:42

"Thomas" <th63@ofir.dk> wrote in message
> Det er selvfølgelig indlysende, at vi mænd tænder på barberede fisser.

Nej absolut ikke!!

Det virker direkte frastødende på mig, men måske er det fordi jeg selv har
to små piger? Jeg syntes overhovedet ikke at der er noget kvindeligt ved en
barberet fisse.

- Cantona