ini_set('arg_seperator.output','$amp;'); v~
Fra : Emerik Schultz-Peter~

Dato : 16-06-03 10:20

Hej
Jeg skrev for lidt over en uge siden et indlæg, hvor jeg havde
problemer med at få valideret min PHP-fil i XHTML.

Fejlmeddelelsen kan læses her:

<http://validator.w3.org/check?uri=www.vangedevej.dk%2FDTU-Runner
s%2F>

Bemærk at jeg kun skal bruge hjælp til fejl 4-9, 12-15, osv...

Jeg fik at vide, at jeg skulle indsætte
ini_set('arg_seperator.output','$amp;'); i starten af min
PHP-fil.

Det har jeg nu gjort, men får alligevel fejlbeskeden.

Hvad kan jeg stille op?

MVH Emmer

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ulrik NIelsen

Dato : 16-06-03 10:47

Emerik Schultz-Petersen wrote:
> [...]
> s%2F>
>
> Jeg fik at vide, at jeg skulle indsætte
> ini_set('arg_seperator.output','$amp;'); i starten af min

Der har jeg også været, men det jeg gjorde var at ændre min out- og
inputseperator til ";" det er også det w3 anbefaler..

--
excuse of the day : operation failed because: there is no message for
: this error (#1014)
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Emerik Schultz-Peter~

Dato : 17-06-03 00:04

> Der har jeg også været, men det jeg gjorde var at ændre min out- og
> inputseperator til ";" det er også det w3 anbefaler..

Altså:

ini_set('arg_seperator.output',';');
ini_set('arg_seperator.input',';');

??

Det virker heller ikke

Fra : Anders K. Madsen

Dato : 16-06-03 10:47

> [...]
> PHP-fil.
>
> Det har jeg nu gjort, men får alligevel fejlbeskeden.

Det ved jeg ikke, for jeg får en 404 når jeg trykker på dit link...

Mvh.
   Madsen

Fra : Emerik Schultz-Peter~

Dato : 17-06-03 00:06

> Det ved jeg ikke, for jeg får en 404 når jeg trykker på dit link...
>
> Mvh.
>    Madsen

Er det ikke bare fordi linket er blevet klippet over? Det virker
ellers fint for mig.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 16-06-03 18:24

On Mon, 16 Jun 2003 09:19:47 +0000 (UTC), Emerik Schultz-Petersen
<emerik@emerik.dk> wrote:

>ini_set('arg_seperator.output','$amp;'); i starten af min
>PHP-fil.

Mener du ikke:

ini_set('arg_seperator.output','&amp;');

--
- Peter Brodersen

Fra : Ulrik NIelsen

Dato : 16-06-03 19:45

Peter Brodersen wrote:

> Mener du ikke:
>
> ini_set('arg_seperator.output','&amp;');

heh ! godt set ;)

Fra : Emerik Schultz-Peter~

Dato : 17-06-03 00:09

> Mener du ikke:
>
> ini_set('arg_seperator.output','&');
>
> --
> - Peter Brodersen

Jeg mente ini_set('arg_seperator.output','&amp;');

Det var også det som stod i filen.

Skal der stå '&' i stedet for '&amp;' ?
Nu er jeg først forvirret

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 17-06-03 00:34

> Jeg mente ini_set('arg_seperator.output','&amp;');
>
> Det var også det som stod i filen.
>
> Skal der stå '&' i stedet for '&amp;' ?
> Nu er jeg først forvirret

Tror der er gået HTML i din newsreader ;) Peter skrev &amp;

Men lad os se om vi kan finde fejlen :).

1. Sætter du den aller øverst i filen (eller efter session_start())?
2. Hvad returnerer funktionen? (For at vide om den eventuelt fejler når
den forsøger at ændre settingen ;)).

Hmm, en anden mulighed. Prøv at smide den i .htaccess fil i stedet i
mappen...
php_flag arg_seperator.output "&amp;"

:)
mvh
Johan

Fra : Peter Brodersen

Dato : 17-06-03 00:39

On Mon, 16 Jun 2003 23:09:04 +0000 (UTC), Emerik Schultz-Petersen
<emerik@emerik.dk> wrote:

>Jeg mente ini_set('arg_seperator.output','&amp;');
>
>Det var også det som stod i filen.
>
>Skal der stå '&' i stedet for '&amp;' ?
>Nu er jeg først forvirret

Det første problem er, at du bruger html.dk til at læse og besvare
indlæg med. Deres webforum forvansker desværre ret vigtige koder, så
& a m p ; bare bliver til &, når man besvarer et indlæg.

Men
ini_set('arg_seperator.output',' & a m p ; ');
[uden mellemrum]
burde være fint nok.

--
- Peter Brodersen