hundearrangemanger
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 16-06-03 08:38

Hejsa

Jeg sidder lige nu og planlægger lidt hvad vi kan bruge vores ferie til
og tænkte på om nogen kender til nogen arrangermanger, det være sig
udstilling, som lydighedskonkurrencer, som holdes i 98/86-området her iløbet
af sommeren

MVH
Gitte

Fra : Battlefield´s

Dato : 16-06-03 09:06

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> og tænkte på om nogen kender til nogen arrangermanger, det være sig
> udstilling, som lydighedskonkurrencer, som holdes i 98/86-området her

Hej
Nu ved jeg jo ikke hvornår du har ferie, men vi skal i hvert fald med til
Dansk Retriever Klubs Unghundemesterskab i Østjylland d. 10/8.
Det er en helt fantastisk oplevelse at se de unge hunde klare opgaverne.
I år skal vi endda selv have hund med
Hilsen Vibeke

---

Fra : Jane Kiilerich

Dato : 16-06-03 10:58

> [...]
> Dansk Retriever Klubs Unghundemesterskab i Østjylland d. 10/8.
> Det er en helt fantastisk oplevelse at se de unge hunde klare opgaverne.

Hej

Det kan helt bestemt anbefales, jeg skal også selv afsted og også med
hund, og der er en fantastisk dag med eller uden hund, stamningen er
bare så god, og som du også skriver så er det så herligt at se de unge
hunde arbejde.

Hvilken hund skal du have med?

Jeg kommer med min lille flat-dame.

Jane

Tlf.: 9838 3948 / 5059 3948
mail@Retrieverne.dk
http://www.Retrieverne.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 16-06-03 11:03

"Jane Kiilerich" <mail@retrieverne.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hund, og der er en fantastisk dag med eller uden hund, stamningen er
> bare så god, og som du også skriver så er det så herligt at se de unge

Hej Jane
Ja, vi glæder os helt bestemt. Det er nu min mand der er hundefører, men jeg
går ligeså meget op i det, og så kan jeg jo være den der har nerver på
Vi skal have vores labber Gjøl´s Cato med. Han har noget at leve op til, i
1999 vandt hans far og hans mor blev nr. 2 på Unghundemesterskabet.
Men vi ved også godt at der skal en portion held til foruden en god hund.
Det er en svær prøve.
Det kan jo være vi ses!
Hilsen Vibeke

Fra : Janni & Kevin

Dato : 16-06-03 09:51

Hej!

jeg kan da også varmt anbefale at tage på hundeferie. Afholdes i uge 28. Har
selv været med de sidste 2 år, og det har været rigtig godt. Du kan læse
mere her: http://www.danskhundeferie.subnet.dk/

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 16-06-03 09:56

Hejsa

Det lyder bare spændene, og jeg bor jo altså tæt der på, og svigerforældrene
er hele sommeren på den campinglads, så bedre kunne det jo altså ikke være

MVH
Gitte

Fra : Battlefield´s

Dato : 16-06-03 11:25

> [...]
svigerforældrene
> er hele sommeren på den campinglads, så bedre kunne det jo altså ikke være

Hej igen Jane
Jeg har ikke kunnet finde nogle oplysninger om Unghundemesterskabet, hverken
på DRK´s eller på Østj.´ hjemmeside. Var det ikke en ide at skrive lidt om
det på din flotte hjemmeside:
www.retrieverne.dk
Hilsen Vibeke

---

Fra : Jane Kiilerich

Dato : 16-06-03 11:55

Battlefield´s wrote:

> [...]
> på DRK´s eller på Østj.´ hjemmeside. Var det ikke en ide at skrive lidt om

Jo det var nok en ide, jeg vil gå i gang med at arbejde på det med det
samme.

Jane

> ---

Tlf.: 9838 3948 / 5059 3948