Gåtur ved Aalborg ?
Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 16-06-03 08:30

Hejsa

Jeg sad og tænkte på om der ikke var nogen de rkunne være interesseret i at
mødes og gå en tur med hundene, ved Lundbykrat, ved Gistup uden for Aalborg
?

MVH
Gitte

Fra : skingur

Dato : 16-06-03 13:48

"Gitte S. Eriksen" skrev d. 16-06-03 08:30 dette indlæg :
> [...]
i at
> mødes og gå en tur med hundene, ved Lundbykrat, ved Gistup uden for

Jeg bor i Haverslev, emn besøger tit min mor i Gistrup.. hun har ikke
hund, men det har jeg! Så vi ku måske godt finde ud af noget.. jeg har
gravhund...

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-06-03 16:42

"Gitte S. Eriksen" <dk.sacala*fjernspam*@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> mødes og gå en tur med hundene, ved Lundbykrat, ved Gistup uden for

Hej Gitte

Det kunne da lyde fristende. Vi bor i Vestbjerg, så der er jo ikke så
pokkers langt. Vi har to hunde, 1 Hovawart samt en Aussie, begge tæver.

M.V.H......Benny..

Fra : skingur

Dato : 18-06-03 17:51

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-06-03 19:47

"skingur" <skingur.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> meddelelse

> interesseret i

> tæver.

> http://www.kandu.dk/

Hej Skingur

Ja det er også ved at være længe siden jeg har fornærmet Gaanndaaallff ,
Så nu må vi jo håbe vi kan finde et tidspunkt, hvor jeg kan lokke hende det
gamle sprutarrige spektakel med, altså hende der mener hun også bidrager til
huslejen . Men så kan jeg da endelig se det lille kræ, og være sikker
på det er den. Så må jeg se om jeg kan få maven i orden, så den ikke
driller for meget. Skal vi have madpakker og lignende med ?????..

M.V.H.....Benny..

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 19-06-03 08:23

Hejsa

Jamen det lyder da hyggeligt, vores er jo endnu nu kun 10 uger, men kan
bestemt ikke møde for mange hunde efter som han hold til træning først
starter til august og det er altid hyggeligt at møde andre med deres
hnde

MVH
Gitte
Kenzo´s side - www.sacala.dk/hund.html

Fra : Helle Jensen

Dato : 18-06-03 17:57

Hej Gitte

Aya (border collie 5 mdr.) vil helt sikkert også gerne være med.

Helle

Fra : skingur

Dato : 19-06-03 00:44

hej benny
Madpakker, kaffe og øl medbringer alle... og du medbringer som den
eneste en lagkage, for alle de gange du har sagt nget væmmeligt om
Verdens Smukkeste Og Klogeste Hund.. jeg glæder mig faktisk og synes, vi
skal prøve at finde en dato.. vejret kan man sgu alligevel aldrig stole
på, så på med regnjakker og vandtætte madkurve.. og kalenderen op af
lommen!!!

Jeg kan ikke i denne weekend, men den næste er fin!

http://www.kandu.dk/

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 19-06-03 08:22

> Jeg kan ikke i denne weekend, men den næste er fin!

der kan jeg også, helst om søndagen , vil det passe rigtigt godt

MVH
Gitte - Kenzo

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-06-03 11:10

> [...]
> lommen!!!
>
> Jeg kan ikke i denne weekend, men den næste er fin!

Hej Skingur

Det var da ellers ærgerligt du ikke kunne i denne weekend. Der skulle
lagkagerne alligevel laves. Centa fylder jo 9 år i morgen. Så der skal hun
jo have en lille fest. Det kunne jo være den sidste, men vi er lidt
optimistiske, for der er faktisk lidt fremgang lige nu.

Vi har intensiveret svømningen, så hvis du har lyst til at prøve Gandalf
igen, så har vi fundet et sted, hvor der er en bro, så du kan følge med ham,
næsten hele vejen rundt, og have ham i snor hele vejen. Ja broen kan
faktisk bruges til at vænne ham lidt til at slippe fodfæstet, men så får du
våde fødder, men det gør vel heller ikke noget. Det bedste ved det er, at
det er udendørs, og man kan ofte være der alene, så de bare kan tumle, og
plaske i vandkanten, og dermed måske begynde at svømme selv.

M.V.H.....Benny..

Fra : Charlotte Pedersen

Dato : 19-06-03 09:22

Mine westier vil helt sikkert også nyde et tur i Lundby krat

mvh
Charlotte

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 19-06-03 10:33

Hejsa

jeg tænkte om nogen var med på at mødes ved is hyten i Lundbykrat søndag i
næste weekend, kl 10.30 ?

Fra : skingur

Dato : 19-06-03 13:51

"Gitte S. Eriksen" skrev d. 19-06-03 10:33 dette indlæg :
> Hejsa
>
> jeg tænkte om nogen var med på at mødes ved is hyten i Lundbykrat
søndag i
> næste weekend, kl 10.30 ?
>
> MVH
> Gitte
> Kenzo´s side - www.sacala.dk/hund.html
>
>hvad med søndag næste weekend klokken 11.. skal have sendt manden ud på
sommersejlads..

http://www.kandu.dk/

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 19-06-03 15:59

Hejsa

Jamen kl.11.00 næste søndag vil da være fint

MVH
Gitte

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-06-03 18:40

> Hejsa
>
> Jamen kl.11.00 næste søndag vil da være fint
>
> MVH
> Gitte
>
> "skingur" <skingur.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Hej Alle

Jeg skal da prøve at se om jeg kan få det gamle sprutarrige spektakel ud af
sengen så tidligt, så regn med at vi også kommer. Så må jeg jo se om jeg kan
lave en lagkage med paraply Så Gandalf ikke får våde fødder .....Men
Skingur, du skal så selv medbringe redningskrans

M.V.H.....Benny..

Fra : Charlotte Pedersen

Dato : 19-06-03 19:29

Hejsa

Det kan jeg desværre ikke, da jeg skal til barnedåb.
Hvad med lørdag?

mvh
Charlotte

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 23-06-03 13:10

Jeg kan begge dage, så det er mig lige meget, hvad siger i andre ? til
lørdag ?

MVH
Gitte

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-06-03 05:18

Hej Gitte

Det vil heller ikke volde problemer for os.

M.V.H.....Benny..

Fra : skingur

Dato : 24-06-03 11:56

"Charlotte Pedersen" skrev d. 19-06-03 19:29 dette indlæg :
> Hejsa
>
> Det kan jeg desværre ikke, da jeg skal til barnedåb.
> Hvad med lørdag?
>
> mvh
> Charlotte

jeg kommer hjem fra sommer hus lørdag, så søndag er klart bedst...
Eller en helt anden søndag / alm. dag..

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-06-03 14:32

> jeg kommer hjem fra sommer hus lørdag, så søndag er klart bedst...
> Eller en helt anden søndag / alm. dag..

> http://www.kandu.dk/

Ja selv om det kan lade sig gøre begge dage, er hende det gamle sprutarrige
spektakel også mest stem for søndag. Jeg ville da også nødigt mangle at
møde den hund jeg har fornærmet mest :--)) Vel Gaaaannnndaaaalf.

M.V.H.....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-06-03 03:31

Halløjsa, nu skal i ikke blive generte

Det ser ud til snakken gik lidt i stå, så der kunne opstå lidt tvivl om dag
og tid. Jeg kan ikke love noget, men hvis ellers jeg er vågen til det,
kigger vi nok lige forbi lørdag kl 11:00, men ellers holder vi os til den
oprindelige tid, søndag kl 11:00 ved ishytten i Lundby Krat.

M.V.H.....Benny..

Fra : skingur

Dato : 29-06-03 00:37

"Benny Mortensen" skrev d. 28-06-03 03:31 dette indlæg :
> [...]
den
> oprindelige tid, søndag kl 11:00 ved ishytten i Lundby Krat.

Det går da til min rædsel op for mig at jeg ikke aner hvor ishytten i
Lundby krat ligger!!! Min mor bor i Gistrup tæt v. golfbanen.. er det i
den ende eller skal jeg tilbage gennem Gistrup, igennem rundkørslen og
ud på Den Store Vej og til højre?
(Kan ikke huske hvad vejen hedder.. er det vejen til Farsø?)

Hvis alt går galt så er mit mob.nr. toogtyve enogtres firetyve nul et!
Hvis jeg ikke tager den første gang er det fordi jeg ikke kan finde den
i tasken, så ring lige igen.. den har ikke "vis nummer"!!!

Christina

http://www.kandu.dk/

Fra : skingur

Dato : 01-07-03 11:06

hej hundeluftere
UNDSKYLD jeg ikke dukkede op... det var en lortedag. Startede med at
alle lamper i min bil pludselig lyste.. det gør de altid, når gemalen er
uden for rækkevidde (han skulle jp ud at sejle). For en gangs skyld var
jeg kommet af sted med en flad mobil og ingen penge (har selvfølgelig
ikke dankort, øv!) Skrabede sammen til at kunne ringe til gemalen,-
hvilket selvfølgelig ikke hjalp på bilen. Nå, men da bilen havde sundet
sig i de tre kvarter, jeg brugte for at finde ud af hvor dælen jeg
skulle hælde hydraulikolie på, holdt den op med at lyse og jeg kørte
hjem til min mor af de bittesmå veje.. da var klokken så blevet halv
tolv og jeg opgav Jer. Så ville jeg have sendt en mail her til, men
serveren var nede. Om aftenen gik min mors mand i gulvet pga for højt
blodtryk og vi endte på sygehus syd (så hvis nogle i Gistrup er
bekymrede over den ambulance, der kom flyvende ved 18 tiden, kan jeg
berolige dem med at alt er godt igen!)
Endnu en gang undskyld.
Kh Christina og Gandalf

http://www.kandu.dk/

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-07-03 14:59

> [...]
> blodtryk og vi endte på sygehus syd (så hvis nogle i Gistrup er
> bekymrede over den ambulance, der kom flyvende ved 18 tiden, kan jeg

Hej Christina

Nå det var da en værre redelighed, men skidt, du er tilgivet. Der var
forresten heller ikke nogle af de andre der dukkede op, så vi var der i
ensom majestæt, men du kunne faktisk have nået os, for vi kørte først hjem
igen, ca 12:30 Vi skulle jo gå en tur alligevel, så der gik den første time,
og så skulle vi jo hvile ud bagefter, og drikke den medbragte saft. Kaffen
drak vi så på Jerslev marked i stedet, hvor vi tilbragte resten af dagen.

M.V.H.....Benny..