Børn overdænges med porno-emails
Fra : karamel

Dato : 15-06-03 23:53

Fra Tekst-TV:

**************
Børn overdænges med porno-emails

Næsten hvert andet barn modtager spam-mails med pornografisk indhold,
viser en amerikansk undersøgelse blandt 1000 børn i alderen 7 til 18 år.

[...]
**************

Har 18 årige nu mere til fælles med 7-årige end de har med voksne? Hvad
kan denne slags undersøgelser bruges til?

Karamel

Fra : calogero

Dato : 16-06-03 10:25

karamel wrote:

> Har 18 årige nu mere til fælles med 7-årige end de har med voksne? Hvad
> kan denne slags undersøgelser bruges til?

Til at beskytte de 17-årige uskyldige amerikanske børn mod den forfærdelige
sex. Så får de mere tid til at lege med pistoler.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-06-03 12:11

On Mon, 16 Jun 2003 00:53:07 +0200, karamel
<karamel@PLEASEREMOVEkabelnettet.dk> wrote:

>Har 18 årige nu mere til fælles med 7-årige end de har med voksne? Hvad
>kan denne slags undersøgelser bruges til?

ikke rigtigt noget - der er ingen tivl om der næppe findes noget
menneske i besidelse af sine åndesevner der ikke hader spam !
men hvis man lige trækker BW fra så vil de fleste forstår der ikke er
noget logisk mynster i den måde hvorpå spamerene - spammer folk
ens email bliver fanget f.eks her på usnet - eller en eller fanden
tilmelder en nogen nyhedes breve også ruller det .... jeg kom til at
poste en forspørgsel på en ting til min mor som hun skulle ville prøve
at købe i en markedes gruppe - hun er blevet spamet siden !
på min gamle usnet konto for jeg ca 150 spam mails om ugen - indrømmet
aftagene efter ... spamcop henter mials fra alle kontoer og der bliver
KLAGET over al spam .

så hvad kan man gøre ja man kan lave sig en hotmail og lukke for alle
dem der ikke er på ens konto....

eller man kan bide i det sure æble og lave en spamcop konto der koster
de her 31 $ om året ....

og ellers søreg for at være forsigtig med den email man bruger til
privat mail - lad være med at refere til den til andet ind folk man
kender ....

men der sker ikke noget effektivt før der falder nogen solide bøder
for spam og de kinseiske domæner bliver lukket af for trafik ind til
ja de steder hvor man gerne vil være fri for spam ....

Mv.
Bo M Mogensen

fut :dk.admin.netmisbrug
--
går ud i mørket######alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤
KLiche ca 1980.

Fra : PerX ...

Dato : 17-06-03 13:16

In article <3EECF8D3.699BCC22@PLEASEREMOVEkabelnettet.dk>,
karamel@PLEASEREMOVEkabelnettet.dk says...
> [...]
>
> [...]
>
> Har 18 årige nu mere til fælles med 7-årige end de har med voksne?

Spørgsmål ikke forstået. (Virker heller ikke som det er relevant i
forhold til det citerede

> Hvad kan denne slags undersøgelser bruges til?

At få gjort spam forbudt forhåbentlig.