Port forwarding i Linksys wireless accespo~
Fra : Henry

Dato : 15-06-03 23:29

Port forwarding i Linksys wireless accespoint router

Jeg vil gerne have åben nogle porte i Linksys wireless accespoint router men
jeg er ikke helt på det rene med hvordan jeg gør det rigtigt.
jeg har et remote program som bruger
TCP port 4899 som jeg gerne skal have lavet en forwarding til.
Jeg har så total i netværket 4 computer som jeg har givet faste ip adresser
192.168.1.100
192.168.1.101
192.168.1.102
192.168.1.103

jeg er så ikke klar over om jeg skal ind i UPnP Forwarning eller Port
Triggering
eller jeg skal blive inde i den første menu der er under Forwarning

jeg syntes jeg har prøvet det hele uden at få hul igennem

jeg går ud fra at jeg er nødt til at Forwarne 4899 med alle de 4 ip adresser
jeg er bare i tvivl om hvor under fanen forwarning i linksys setup
side det skal være om jeg skal ind i ,UPnP Forwarning eller Port Triggering

Jeg kan godt flytte filer via en fælles arbejdsgruppe men jeg vil gerne have
mit remote program til at virke da jeg fra den kan slukke de forskelige
computer mm.

Det er måske nok for få oplysninger til at jeg kan hjælpes viderer men jeg
prøver lykken på forhånd tak.

Mvh

Nicklas