Battriboks
Fra : Jarl

Dato : 15-06-03 23:00

Hej.

Jeg har købt et fritidsbateri (L:520xb:20xh:25) til cv'en, men mangler en
batteriboks der passer i størrelse! Er der nogen der ved om dette kan fås?
eller kender et alternativ til batteribokse?

Jarl

Fra : Thore Sorensen

Dato : 16-06-03 09:33

On Sun, 15 Jun 2003 23:59:44 +0200, "Jarl" <jarlpettersson@hotmail.dk>
wrote:

> [...]
>batteriboks der passer i størrelse! Er der nogen der ved om dette kan fås?
>eller kender et alternativ til batteribokse?

Det var et voldsomt stort batteri....jeg har et almindelig størrelse (72
Ah) Jeg købte en passende box til det hos Neergaard i Hedehusene for
nogle år siden, men jeg ved ikke om han har til din størrelse... ellers
må du selv i gang... evt en syrefast plasticbakke og 2 remme...

Husk at bore hul i cv' ens bund til slangen...:)

--
Venlig hilsen / Best regards

Thore 'S' 1952 - DK2700 Brønshøj
Croma 2.0 'ie' 1993 - Pluto 1.2 60SX 1997 - Adria Unica 502 LH 1996

(fjern 'Z'-erne hvis du mailer direkte)