Mer' transport til kattetræf Sydsj.
Fra : Miver og Mulle's mor

Dato : 15-06-03 21:21

Jeg kører fra Vordingborg, tager Joan med, og har plads til yderligere 3,
hvis nogen skulle have brug for kørelejlighed :)

--
Hilsen Miver og Mulle's mor
Heidi Tengstedt

http://hei.homepage.dk

Fra : Kate

Dato : 15-06-03 22:02

"Miver og Mulle's mor" <zasha_x@hotmail.com> wrote in

> Jeg kører fra Vordingborg, tager Joan med, og har plads til
> yderligere 3, hvis nogen skulle have brug for kørelejlighed :)

Jeg kobler mig lige på
Jeg ved jeg skal samle AnnK op i Rødovre. Hvem og hvor mange skulle med
fra Køge?

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 16-06-03 13:51

Hej M og M's mor...
Ang. det kattetræf du omtaler, hvor og hvornår finder det sted, jeg har ikke
prøvet et kattetræt før, med kunne godt tænke mig at prøve....er det for
race-katte, eller hvad?
Jeg bor i Køge, hvis ellers........
hilsen fra Majbritt...

Fra : Niels Peter

Dato : 16-06-03 13:48

Majbritt Hågensen wrote:
> Hej M og M's mor...
> Ang. det kattetræf du omtaler, hvor og hvornår finder det sted, jeg
> har ikke prøvet et kattetræt før, med kunne godt tænke mig at
> prøve....er det for race-katte, eller hvad?

Det er for kattenes slaver, selv bliver de hjemme

Niels Peter

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-06-03 13:54

On 16/06/2003 14:51, in article
3eedbbb0$0$32452$edfadb0f@dread16.news.tele.dk, "Majbritt Hågensen"
<maajer@oncable.dk> wrote:

> [...]
> prøvet et kattetræt før, med kunne godt tænke mig at prøve....er det for

Det finder sted d.5.7. i Fuglebjerg og er for alle dk.fritid.dyr.kat
medlemmer - uanset hvilke og hvor mange katte man har. Vi lader kattene
blive hjemme og overgramser til gengæld værtens/værtindens firbenede pelsdyr
i stedet
Du skal være velkommen
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Majer

Dato : 16-06-03 14:25

Majbritt Hågensen wrote:
jeg har ikke prøvet et kattetræt før, med kunne godt
> tænke mig at prøve....er det for race-katte, eller hvad?
> Jeg bor i Køge, hvis ellers........
> hilsen fra Majbritt...

Jeg har heller ikke været til kattetræf før, men glæder mig til en dag med
masser af kattesnak!!

Lige nu ser det ud til, at vi er tre fra Køge/Herfølge, hvis du vil med (Og
det vil du jo!! ) Har du bil?? Ellers må vi lige få os fordelt hos Kate
og Lars & Hanne, som har tilbudt at samle op i Køge.

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 16-06-03 22:40

Hej Majer...
Ja, jeg kunne godt tænke mig at komme med til kattetræf...
Og nej, jeg har ingen bil, så hvis der er en plads til mig vil jeg blive
meget glad...
Godt at høre du også skal med

hilsen store-Majer )