Tak til alle....
Fra : trine

Dato : 30-03-01 07:23

Hej Alle

Jeg fik bare lige lyst til at sige tusind tak for en god gruppe...jeg synes
det er herligt at høre om andre folks misser, sjove oplevelser og div.
narrestreger..

En stor tak til alle opdrætterne der tager sig tid til at skrive....jeg som
almindeligt menneske har ikke den største viden om katte, og er utroligt
taknemlig for alle de gode råd fra jer, som har en viden på et lidt højere
plan!!!!
En stor tak til alle andre for jeres gode indlæg...jeg føler næsten at jeg
kender jeres katte og følger ivrigt med hver gang der er nye indlæg,
gode som sørgelige ( som i Ander`s tilfælde med Fumle, hvor jeg stadig er
fuld af forhåbninger på deres vegne!!)

TAK, TAK, TAK

Stort miaw herfra

Emil, Luna og Trine

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 30-03-01 07:42

Jeg er helt 100% enig Gruppen her har bare en fin tone, sammenlignet med
mange, mange andre (som hurtigt slettes fra browseren igen), også når "bølgerne
går en smule højt". Al den snak man ikke skal belemre kæresten, naboen og
familien alt for meget med ...kattegrus, kattebæ, kattehår, katteadfærd, kat på
bordet osv....kan man få afløb for her, og oveni kommer der så sjove,
oplysende, spændnde og til tider desværre også triste informationer tilbage.
Det er også dødspændende, at folk - trods den fælles interesse - er så vidt
forskellige. Jeg tror faktisk gruppen her har biddraget mere til min viden end
de mange kattebøger fra biblioteket. Hihi...og jeg har sågar fået en
kageopskrift her
- Gitte