Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Mit Canon Ixus V3 som webcam ?
Fra : Doktoren

Dato : 15-06-03 17:24

Kan det lade sig gøre ?
Jeg har prøvet at søge diverse steder men har ikke kunne opstøve
noget...

Med venlig hilsen
Lars Koch Hansen
www.letsbeat.tk

Fra : Lars Dahl

Dato : 16-06-03 11:26

Hvis du kan ælse tysk:

http://www.ixus-world.de/index.htm?workshops/webcam/webcam_1.htm

Fra : *gavtyven*

Dato : 16-06-03 12:27

Jeg har lige købt og fået mit Canon Ixus 400 på ebay.com til 3400kr leveret
incl alt

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 16-06-03 12:35

*gavtyven* wrote:

> Jeg har lige købt og fået mit Canon Ixus 400 på ebay.com til 3400kr leveret
> incl alt

undskyld - men du glemte vist at skrive den relevante information om
hvordan Lars får sit nye V3 til at virke som webcam (?)

mvh

Jesper Brunholm

Fra : *gavtyven*

Dato : 16-06-03 13:21