Cherry Popper mission i GTA Vice City
Fra : :-^-Shame-^-:

Dato : 15-06-03 16:04

Hejsa

Hvordan får man den skide isbil til at ringe så folk kommer hen og køber af
en ????

Shame

Fra : SonofonoS

Dato : 15-06-03 17:06

":-^-Shame-^-:" <Saftkongen@hotmail.Remove.com> wrote in

> Hejsa
>
> Hvordan får man den skide isbil til at ringe så folk kommer hen og
> køber af en ????
>
> Shame

Du placerer lige et håndkantslag af middel slagkraft på din dyt-knap... Een
hurtig bevægelse. Ikke noget med at sidde og savle ned på knappen.. Prøv
det... det er faktisk ret nemt

SonofonoS

Fra : Robert Eriksen

Dato : 15-06-03 17:13

:-^-Shame-^-: wrote:
> Hejsa
>
> Hvordan får man den skide isbil til at ringe så folk kommer hen og køber af
> en ????

Du kører et stykke væk fra isfabrikken og trykker shift (eller hvad din
dyt-knap nu er).
Hvis du har samme problem som mig så kræver det et *meget* hurtigt/kort
tryk på shift. Jeg måtte sidde og tap'e febrilsk på tasten før den
fattede noget og begyndte.

/Robert

Fra : S. Sørensen

Dato : 15-06-03 17:15

":-^-Shame-^-:" <Saftkongen@hotmail.Remove.com> wrote in message
> Hejsa
>
> Hvordan får man den skide isbil til at ringe så folk kommer hen og køber
af
> en ????
>
> Shame

Tryk en enkelt gang på den knap du har sat til, at være horn på din bil, når
isbilen holder helt stille...

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-03 05:23

du behøver ikke køre væk eller noget, bare tryk hurtigt 1-2 gange på den
knap du bruger til at dytte.