spørgsmål kt333
Fra : René

Dato : 15-06-03 16:12

lige et spørgsmål

Kan man bruge en barton på kt333 ?

og i så fald skal man så have pc 2700 ram ?

for kt333 har da 333 frontsidebus ?

er det så hastigheden på rammen der afgøre hvor meget man kører på FS ?

René

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 15-06-03 17:45

> lige et spørgsmål

Jeg tæller nu 4 spørgsmål c",)

> Kan man bruge en barton på kt333 ?

Nogle, ikke alle.

> og i så fald skal man så have pc 2700 ram ?

Ikke nødvendigvis. Du kan også vælge f.eks PC 3000

> for kt333 har da 333 frontsidebus ?

Mjaa, det er lidt en gråzone er jeg bange for.

> er det så hastigheden på rammen der afgøre hvor meget man kører på FS ?

Ikke helt, men det har noget at sige.

> René

Kenneth

Fra : Bach|DK|

Dato : 15-06-03 21:16

René wrote:

> for kt333 har da 333 frontsidebus ?

Formentlig kun 166 FSB, men den kører DoubleDataRate derfor siger man
333

> er det så hastigheden på rammen der afgøre hvor meget man kører på FS

Man kan godt køre forskellige hastighed på ram og cpu. Fx. 200 Mhz på
cpu og 133 på ram!

--
Michael Bach

OE Quotefix: http://flash.to/oe-quotefix/