Skærme
Fijala 3554
ViewSonic G90F
Fra : Skirk

Dato : 15-06-03 15:33

Hej

Jeg skal have mig en ny lækker og god 19' CRT skærm og jeg må sige at jeg er
blevet forelsket i en ViewSonic G90F, da den skulle være klare og tydlige i
farverne perectfalt mm.
Men er der en af jer der har erfaring med den og kan den andbefales ?

MVH

Skirk

Fra : Michael

Dato : 17-06-03 14:22

Hej
> Men er der en af jer der har erfaring med den og kan den andbefales ?
På edbpriser.dk kan man ofte se brugeres kommentar til de forskellige
produkter.
Det gør sig også gældende for den skærm du kigger på, se
http://www.edbpriser.dk/hardware/produktbedom.asp?ID=1514857942

Jeg har selv en Viewsonic P90f og den er jeg meget glad for. Til pengene (ca
2400kr) er det en rigitg god skærm.
En af mine kammerater har en ret god 21" Sony skærm, han var lidt forbavset
over den gode billedkvalitet på den omtalte skærm ( ifh. til prisen)

MVH
Michael

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 20-06-03 19:36

Jeg har haft min Viewsonic G90F i 1½ år nu, og jeg kan kun give medhold i
alle de anmeldelser som står inde ved edbpriser.dk. Det er en GOD skærm, som
også(hverfald dengang) er billig! Det eneste jeg kan sige dårligt om den er
at der er sparet på designet, men hvis man kan leve med det så er det en
skærm der er ALLE pengene værd.

Hilsen Torben...