Neo & Dixie
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-06-03 11:21

Ja jeg ved ikke lige hvad der er sket *S* Men Neo & Dixie har åbenbart
fundet melodien lidt igen
Jeg har lagt billeder i deres album.

Og i går aftes legede Dixie og Atomic sammen *lol* for nogle
gedebukkespring de lavede begge 2
Neo & Dixie leger også lidt sammen af og til, så ihhhhh hvor er det
dejligt at der er fred imellem alle 3 *S*

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ragna

Dato : 15-06-03 14:13

Hej Joan!

Det er godt, at de to nu ser ud til at have det godt sammen igen.
På billederne ser de i hvert fald dejligt afslappede ud.
Alle dine tre katte er kønne, men jeg kan slet ikke stå for Neos farver.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 15-06-03 20:49

Joan Frederiksen <joanKATTE@BAKKEhaarbolden.dk> wrote in

> Ja jeg ved ikke lige hvad der er sket *S* Men Neo & Dixie har
> åbenbart fundet melodien lidt igen

Hvor skøøønt. Måske skulle de bare vænne sig til at være tre?
Jeg har jo taget en ny kat ind, Donse, og det virker som om Mowgli og
Lante en gang imellem glemmer hvor gode venner de er, så bliver der
lidt hvæs, der hvor der normalt bare er vask eller leg. Jeg tror det er
et udslag af den usikkerhed det bringer når der kommer en
fredsforstyrrer ind

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Louise Viborg

Dato : 15-06-03 20:58

Hej Joan!
Det lyder da dejligt
Det er rigtig godt det der billede af dem alle 3 i vinduet. Atomic ser
da ud til snart at vokse de to "gamle" over hovedet
Se hendes bror længere nede

Knus, Louise
Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Formidling af vildtlevende katte/killinger
www.glemte-katte.dk

On Sun, 15 Jun 2003 12:21:09 +0200, Joan Frederiksen