Skærme
Fijala 3554
Hvordan har Samsung det med pixelfejl og o~
Fra : Anders Christensen

Dato : 15-06-03 10:47

Hejsa NG
Kender i noget til hvor mange pixelfejl der skal være på en samsung skærm
før man kan få dem ombyttet?
De fleste siger jo noget med at man skal acceptere et par fejl eller noget i
den retning?

Det drejer sig om en Samsung 151B (som er uden fejl, men vil bare vide
hvordan man står hos samsung i tilfælde af fejl, før jeg køber den)
For hvis samsung også forlanger at der skal være mere end en fejl for at
bytte den, så finder jeg en anden skærm :)

Mvh Anders Chrsistensen

Fra : Mogens

Dato : 15-06-03 10:58

On Sun, 15 Jun 2003 11:46:37 +0200, "Anders Christensen"
<vladimirr@NOSPAMvladimirr.dk> wrote:

> [...]
>For hvis samsung også forlanger at der skal være mere end en fejl for at
>bytte den, så finder jeg en anden skærm :)

Hej

Jeg kender ikke Samsung's regler på det område, men
du skal være opmærksom på at hvis du køber skærmen
i en lokal butik, så er du betydeligt dårligere stillet end
hvis den er købt pr postordre. Der har du nemlig altid
14 dages fuld returret på varen og så er det ligegyldigt
om du har fundet 1 pixelfejl eller 500.

mvh Mogens

Fra : Anders Christensen

Dato : 15-06-03 11:09

"Mogens" <nospam@123456789.portalen.no> wrote in message
> On Sun, 15 Jun 2003 11:46:37 +0200, "Anders Christensen"
> <vladimirr@NOSPAMvladimirr.dk> wrote:

<snip>

> [...]
> hvis den er købt pr postordre. Der har du nemlig altid
> 14 dages fuld returret på varen og så er det ligegyldigt

Hejsa Mogens
Det er en af mine venner der har den i overskud da han har købt en 17"
samsung i stedet for, så den er brugt, og er uden fejl lige nu, men der er
2½ års garanti på skærmen endnu (hvad så end samsungs garanti dækker over)
så jeg ville bare høre om der var nogen der kendte noget til deres politik
på området :)

Mvh Anders Christensen

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 16-06-03 08:24

Anders Christensen wrote:

> Det er en af mine venner der har den i overskud da han har købt en 17"
> samsung i stedet for, så den er brugt, og er uden fejl lige nu,

Hvis den ikke har pixelfejl nu, så er der nærmest nul risiko for at der
dukker en/nogle op senere.

> [...]
> så jeg ville bare høre om der var nogen der kendte noget til deres politik

Tomshardware.com har en oversigt over hvor mange pixelfejl der skal til
før de enkelte producenter vil bytte.

Fra : Anders Christensen

Dato : 16-06-03 10:16

Jeg siger mange tak for jeres kommentarer og kører ud for at hente skærmen
idag :)

Mvh Anders Christensen

Fra : Erik W.

Dato : 16-06-03 08:20

"Anders Christensen" <vladimirr@NOSPAMvladimirr.dk> skrev i en meddelelse

>Det er en af mine venner der har den i overskud da han har købt en 17"
>samsung i stedet for, så den er brugt, og er uden fejl lige nu...

Så kan du roligt købe den, hvis prisen da ellers er rigtig.- Pixelfejl
opstår under produktionen, og man er derfor "pixel-sikker" når man køber et
fejlfrit eksemplar.

Mvh Erik