Rep. af påhæng. hvor ?
Fra : kr

Dato : 15-06-03 04:12

Hej igen, jeg søger et værksted i Storkøbenhavn der kan komme og hente evt.
ordne på stedet min 40 hp. Evinrude 1989. Er der nogen der kender et
sådanne, da mit forsikringsselskab forlanger at jeg sender et " specificeret
tilbud " på rep af motoren, før de går videre. Jeg har ikke selv mulighed
for at tage motoren af og aflevere, da jeg ikke har bil, men søger en
reperatør der kører " ude ".
På forhånd tak
kat2@mail.tele.dk
Sydhavnen.

Fra : Lars Poulsen

Dato : 15-06-03 09:31

Her har du listen over aut. forhandlere og værksteder - så er det bare
at ringe

http://www.unisafe.underudvikling.dk/images/ab8ae783647add5d8dcd41671b8bc6bfEogJlistewww.htm

--

Venlig hilsen - og god vind