Nicki bed mig, men ikke med vilje
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-06-03 01:11

Godaften/god nat

Sikke dog en start vi fik på en ellers rigtig hyggelig aften.

Vi ( mig og min kæreste ) skulle ud og besøge en gammel skole veninde til
mig og hendes kæreste, og selvfølgelig skulle Nicki med. da vi aftalet at vi
skulle komme, spurgte min veninde mig, og Nicki kunne med andre hunde, for
de skulle passe en hund netop denne weekend. Og selvfølgelig kan han det.
Da vi kom derud, mødtes vi med hundene udenfor huset, så ingen af dem skulle
få ejerfornemmelse af haven.
De snusede til hinanden og det gik fint nok, men så begyndte den anden hund
så at små knurre, og 1 2 3, så var de oppe og slås.
Jeg reagerede som jeg egentlig ikke selv havde troet jeg ville gøre, men jeg
gik imellem dem for at skille dem ad, hvilket resulteret i at Nicki kom til
at bide mig i knæet. Der skete heldigvis ikke noget, kun to små mærker, og
der er ingen tvivl om at han ikke gjorde det med vilje, det uheldige var
bare, at han satte tænderne i det knæ jeg lige er blevet opereret i ( gik
gipsen af i onsdags ). Jeg bebrejder ham intet, bare en rigtig uheldig
start.
Til vores held har mine forældre kolonihave 2 min. fra hvor vi var, så Nicki
blev kørt derover, så der ikke blev flere sammenstød .

Bare en lille beretning herfra

Mange hilsner fra

Bolette