Godt Bollemusik?
Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 15-06-03 00:42

Sweetback:
http://tinyurl.com/ebys

Sade's band uden Sade, men forskellige andre vokalister, bl.a Bahamadia,
Maxwell og Amel Larrieux. Pladen indeholder en del instrumentalnumre og
er meget, meget stemningsfuld og vanvittig lækkert produceret.

Så, ud med det! Hvis det skal være, hvad synes i andre er godt
bollemusik?
Ser frem til en interessant tråd!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : -V-

Dato : 15-06-03 02:23

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> wrote:
> Så, ud med det! Hvis det skal være, hvad synes i andre er godt
> bollemusik?
> Ser frem til en interessant tråd!

Jeg 'boller' ikke.
Jeg 'elsker'....

Men nuvel da:
Getz/Gilberto
Barry White - sæ'føli
Massive Attack - Blue Lines
Alt med Charles Aznavour
Boys II Men
John Mayer
Zero 7

og den største...

Earth Wind & Fire: 'I'll Write A Song For You'

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-06-03 12:27

-V- wrote:

> Jeg 'boller' ikke.
> Jeg 'elsker'....

Tøs!

/David

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 15-06-03 18:38

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message

> Tøs!

Ja!

Indse det: RIGTIGE mænd pornoknepper!!

--
Med Venlig Hilsen

Morten Holberg Nielsen
-In an interstellar buuuuuurst im baaack to save the uuuuuniiveeerseeeeee!

Fra : Peter G

Dato : 15-06-03 21:24

David Rasmussen skrev:

> Tøs!

*G* Puds ham -V-!

Og hvad gør herren så istedet?

Galoperer den muskelfyldte organist ind mellem himmerigets porte til de
yndige toner af "Oh, Fortuna"?

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : -V-

Dato : 15-06-03 23:34

"Peter G" <PeterG@despammed.com> wrote:
> Og hvad gør herren så istedet?

Det spørgen Hende-Dersens (tm) mig ikke sjældent om. Men det er nu mere i
tonefaldet "hvad i alverden er det dog du laver!!!?".

Jeg ved det ikke altid selv.

-V-

Fra : David Rasmussen

Dato : 16-06-03 05:27

-V- wrote:

> Det spørgen Hende-Dersens (tm) mig ikke sjældent om. Men det er nu mere i
> tonefaldet "hvad i alverden er det dog du laver!!!?".
>
> Jeg ved det ikke altid selv.

ROFLMAO!!!

/David

Fra : Peter G

Dato : 16-06-03 07:58

-V- skrev:

> Det spørgen Hende-Dersens (tm) mig ikke sjældent om. Men det er nu
> mere i tonefaldet "hvad i alverden er det dog du laver!!!?".
>
> Jeg ved det ikke altid selv.

Jeg må holde op med at adressere to mennesker i mine indlæg.

Mit spørgsmål var egentlig til David Rasradioheadmussen. Men han har nævnt
Radiohead, så den er fjong.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 15-06-03 23:49

-V- wrote:

> Jeg 'boller' ikke.
> Jeg 'elsker'....

Arrrhhh -V- !! Nogle gange er man da nødt til at kneppe og bolle!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : -V-

Dato : 15-06-03 23:52

> Arrrhhh -V- !! Nogle gange er man da nødt til at kneppe og bolle!

Tja, måske.

Jeg ligger stadig i forhandlinger med Amazonkvinden.
Jeg skal lade dig vide, hvordan det går.

-V-

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 15-06-03 08:45

> Så, ud med det! Hvis det skal være, hvad synes i andre er godt
> bollemusik?
> Ser frem til en interessant tråd!

Big Country Bluegrass: "Tomorrow I'll be gone".

/Ulrik

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 15-06-03 09:39

> [...]
> er meget, meget stemningsfuld og vanvittig lækkert produceret.
>
> Så, ud med det! Hvis det skal være, hvad synes i andre er godt

Kurt Elling - Flirting With Twilight

smoooth jazz

/M

Fra : Q

Dato : 15-06-03 21:03

"Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> skrev i en meddelelse

> Kurt Elling - Flirting With Twilight
>
> smoooth jazz

Hvaøh.. Morten.. Hvordan kan du udtale dig om billemusik, når du aldrig "får
noget" ?

/peter

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-06-03 20:53

Q wrote:

> Hvaøh.. Morten.. Hvordan kan du udtale dig om billemusik, når du aldrig "får
> noget" ?

LOL!!! Billemusik!

/David

Fra : Q

Dato : 16-06-03 10:15

> LOL!!! Billemusik!

Hehe.. læs det lige som bOllemusik ikke... ..

dette tastatur har aldrig været det samme efter det fik saftevand af
niecen..

/peter

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 16-06-03 13:44

> Hvaøh.. Morten.. Hvordan kan du udtale dig om billemusik, når du aldrig
"får
> noget" ?

Snakker vi ikke om bagværk...?

/M

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-06-03 09:59

Sune Mika Salminen <efternavn@doktor.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bcgboq$17qg$1@news.cybercity.dk...

> Så, ud med det! Hvis det skal være, hvad synes i andre er godt
> bollemusik?

SV: Kender jeg ikke noget til - men der er jo en sang som hedder "Boller op
og boller ned". Ved ikke om den kan bruges?

> Ser frem til en interessant tråd!

SV: Skulle ikke undre mig.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-03 12:17

too drunk to fuck - Dead Kennedys

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-06-03 12:30

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er meget, meget stemningsfuld og vanvittig lækkert produceret.
>
> Så, ud med det! Hvis det skal være, hvad synes i andre er godt

Jodle-Birge ha ha ha....

vh
Kim

Fra : Troels

Dato : 15-06-03 13:26

> Så, ud med det! Hvis det skal være, hvad synes i andre er godt
> bollemusik?

Hvor er Rammstein i denne tråd??

/Troels

Fra : spæf

Dato : 15-06-03 13:31

> Så, ud med det! Hvis det skal være, hvad synes i andre er godt
> bollemusik?

Prince, hvad ellers !!

spæf

"live long and prosper"

Fra : Fax_Modem

Dato : 15-06-03 13:42

> Prince, hvad ellers !!

Den er nem :)

Delerium - Window to your soul

V.A.S.T - Flames

Moby - Down Slow

/Jesper

Fra : Niels T

Dato : 17-06-03 11:39

"Fax_Modem" <jtm.andersen@get2net.dk> wrote in message news:bchpdg$2ht5$1@news.cybercity.dk...

> Den er nem :)
>
> Delerium - Window to your soul
>
> V.A.S.T - Flames

Kanon nummer - Flames - det bliver kæresten glad for
Har du flere du kan anbefale i samme stil?

Mvh Niels

Fra : Fax_Modem

Dato : 18-06-03 18:06

hehe, ja, Flames er et rigtig fedt nummer :)

Knap så direkte men lige så flot er You - også med V.A.S.T.
I øvrigt kan jeg kun anbefale at du tjekker deres to albums ud Visual Audio
Sensory Theater og Music for People - der er musik til næsten enhver
sindsstemning.

Julee Cruise er også prima leverandør af musik til rolige stunder med
kæresten

/Jesper

Fra : David Rasmussen

Dato : 15-06-03 14:04

Sune Mika Salminen wrote:
> [...]
> er meget, meget stemningsfuld og vanvittig lækkert produceret.
>
> Så, ud med det! Hvis det skal være, hvad synes i andre er godt

Alt Radiohead. Alt. Hail To The Thief er _GENIAL_.

/David

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 15-06-03 18:39

> Alt Radiohead. Alt. Hail To The Thief er _GENIAL_.

Så sandt så sandt! Den er virkelig fantastisk.

Men har endnu ikke prøvet at bolle til den...

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 15-06-03 16:37

Sune Mika Salminen wrote:
> [...]
> lækkert produceret.
>
> Så, ud med det! Hvis det skal være, hvad synes i andre er godt

Lovage - Music To Make Love To Your Old Lady By

--
Jacob

I believe in making the world safe for our children, but not our
children's children, because I don't think children should be having
sex.

Fra : Jens Laursen

Dato : 15-06-03 16:50

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

> Lovage - Music To Make Love To Your Old Lady By

Love that lovage, Baby!

- nu ikke lige cd'en jeg finder frem i slige situationer

Men et bud i samme stil: Vanessa Daou - Zipless

/Jens

Fra : Peter G

Dato : 15-06-03 21:38

Jacob Skaaning skrev:

> I believe in making the world safe for our children, but not our
> children's children, because I don't think children should be having
> sex.

*G*

Jacob, hvor har du dog dine signaturer fra?

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 16-06-03 08:29

http://www.cco.net/~jpete/deepthou.htm

--
Jacob

I think one way the cops could make money would be to hold a murder
weapons sale. Many people could really use used ice picks.

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 15-06-03 19:22

"Sune Mika Salminen"

> Så, ud med det! Hvis det skal være, hvad synes i andre er godt
> bollemusik?
> Ser frem til en interessant tråd!

AC/DC - Hard as a Rock

Hahahaha...

-TDJ

Fra : Pipeline

Dato : 15-06-03 19:26

Skal det være en quickie, så Motorhead.

Fra : Peter G

Dato : 15-06-03 21:24

Sune Mika Salminen skrev:

> [...]
> Maxwell og Amel Larrieux. Pladen indeholder en del instrumentalnumre og
> er meget, meget stemningsfuld og vanvittig lækkert produceret.

Er den ligeså køligt poleret som Sades musik eller lidt mere rå i det?
Hvordan vil du beskrive den i forhold til Sade?

> Så, ud med det! Hvis det skal være, hvad synes i andre er godt
> bollemusik?

Via Prince har jeg fundet ud af at bruge lydene fra Dyrene i Zoologisk
Have, afspillet baglæns. Det giver klejner gør det.

Ellers Gabber, Happy Hardcore og alt andet med +300 BPM's ;)

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 15-06-03 23:46

Peter G wrote:

> Er den ligeså køligt poleret som Sades musik eller lidt mere rå i det?
> Hvordan vil du beskrive den i forhold til Sade?

Det har mange flere facetter end Sade's gamle musik fra før hun holdt
pause. I forhold til Sade minder det nok mest om musikken på Lovers
Rock, men der er alligevel meget forskel, de kommer lidt mere ud i
krogene. Helt beskidt bliver det aldrig, en enkelt gang tungt, der noget
rigtig fed og anderledes trommeprogrammering på, og det har også den der
"luxuriøse" stemning mange forbinder med Sades musik. Måske er Sweetback
mere spirituel end Sade, og så synes jeg det har lidt mere varme.

> Via Prince har jeg fundet ud af at bruge lydene fra Dyrene i Zoologisk
> Have, afspillet baglæns. Det giver klejner gør det.

Ha ha, helt sikkert....!

> Ellers Gabber, Happy Hardcore og alt andet med +300 BPM's ;)

LMAO Peter Kaninknepper....!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Brian Kals

Dato : 16-06-03 00:21

Hvad med: Capitalist Causualties - Shut the fuck up

Arrhhh ok så skrider hun nok bare

Men så måske:

Marky mark - Good vibrations

hhhmmmm så brokker hun sig nok også og siger man mener hun har en stor røv

Ok så prøver vi med:

Another level - Freak me

Hvis hun forstår engelsk, tror jeg den går rent ind

/Brian

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 16-06-03 12:49

"Brian Kals"

> Hvad med: Capitalist Causualties - Shut the fuck up

Ville 'Fornicators' fra Dope and War 7" ikke være mere passende, så??...

-TDJ

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 16-06-03 07:48

Sune Mika Salminen wrote:

> [...]
> er meget, meget stemningsfuld og vanvittig lækkert produceret.
>
> Så, ud med det! Hvis det skal være, hvad synes i andre er godt

Ravels Bolero (bolle-ro)

-Flemming

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 16-06-03 15:25

> [...]
> er meget, meget stemningsfuld og vanvittig lækkert produceret.
>
> Så, ud med det! Hvis det skal være, hvad synes i andre er godt

Outhere Brothers - Fuk U in the Ass :D

....eller noget...

Mvh.
Lars

Fra : Thomas

Dato : 17-06-03 07:16

For et par måneder siden læste jeg i Gaffa, at Peter Myginds første
kæreste hele tiden ville bolle til en plade med Dire Straits
(formodentlig deres første plade).

Så siden hen når han hørte et nummer fra den plade, gik tankerne
tilbage....

VH

Thomas