Le Mans spil
Fra : Hajaj®

Dato : 14-06-03 23:13

Hej

Er der nogen der kender et godt Le Mans racesim spil?
Jeg har et der hedder 24 Heures du Mans fra Infograms, men
det er mildest talt dårligt. Det crasher hele tiden og
fysikken er heller ikke for god så jeg håber der findes et
andet jeg kan prøve istedet for.
--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Ralph

Dato : 14-06-03 23:26

Må jeg være så fri og spørge.
Hvad sjovt skulle der være ved at køre på den samme bane i "24 timer"?

Jeg er da ved at blive idiot når jeg skal køre 100 omgange eller 2 timer i
en af løbene i Grand turismo 3

Ralph.

Fra : Hajaj®

Dato : 14-06-03 23:33

On Sun, 15 Jun 2003 00:25:53 +0200, "Ralph"
<Raprap@tdcadslxxx.dk> wrote:

>Må jeg være så fri og spørge.
>Hvad sjovt skulle der være ved at køre på den samme bane i "24 timer"?
>
>Jeg er da ved at blive idiot når jeg skal køre 100 omgange eller 2 timer i
>en af løbene i Grand turismo 3

Kunne du ikke enten svare på spørgsmålet eller holde kæft?
--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 14-06-03 23:46

Hajaj® wrote:

> Kunne du ikke enten svare på spørgsmålet eller holde kæft?

Hvorfor, det er da et meget godt spørgsmål....

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Hajaj®

Dato : 15-06-03 00:58

Nej.
--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-06-03 18:10

In dk.spil.computer, Ralph <Raprap@tdcadslxxx.dk> says...
> Må jeg være så fri og spørge.
> Hvad sjovt skulle der være ved at køre på den samme bane i "24 timer"?

Udholdenhed. Nøjagtigt det samme er gældende for Le Mans 24h og alle de
teams der er med.

> Jeg er da ved at blive idiot når jeg skal køre 100 omgange eller 2 timer i
> en af løbene i Grand turismo 3

Så har du den forkerte indstilling til bilspil.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Hajaj®

Dato : 18-06-03 20:49

On Sun, 15 Jun 2003 19:10:05 +0200, Jesper G. Poulsen
<ms2mogens@ingen steder.dk> wrote:

>In dk.spil.computer, Ralph <Raprap@tdcadslxxx.dk> says...
>
>Udholdenhed. Nøjagtigt det samme er gældende for Le Mans 24h og alle de
>teams der er med.

>Så har du den forkerte indstilling til bilspil.

Det var et bedre svar en jeg kunne have præsteret.
Tak.
--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Frank Wium

Dato : 15-06-03 00:21

jeg husker et der hed Le Man 24 hours bla. fra infogrames, men det er
sikkert bare den samme du har prøvet i en fransk version.
Jeg mindes dog ikke den crashede så ofte.
Synes i øvrigt det var et fedt spil da man kunne køre for flere teams på
mange andre baner udover Le Man.

håber det kunne hjælpe lidt...

Fra : Hajaj®

Dato : 15-06-03 00:57

On Sun, 15 Jun 2003 01:20:36 +0200, "Frank Wium"
<fwium@nospamstofanet.dk> wrote:

> [...]
>Jeg mindes dog ikke den crashede så ofte.
>Synes i øvrigt det var et fedt spil da man kunne køre for flere teams på

Tak, men jeg tror det er det spil jeg har. Og det har da
også sine positive aspekter. Men jeg kan næsten aldrig få
lov til at køre et helt LeMans uden at jeg bliver smidt ud
til desktoppen. Det er frustrerende. Og Infogrames support
er næsten ikke eksisterende. De der ekstra baner har jeg
heller ikke meget til overs for. De er ikke baseret på
virkelige baner men nogen designerne selv har fundet på og
opkaldt efter de forskellige sektioner på Le Mans banen.

Jeg syntes det er utroligt at et så fantastisk løb ikke er
bedre repræsenteret på spil fronten. Hvis bare Codemasters
ville lave et så ville jeg være en glad mand.

--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 15-06-03 01:47

Hajaj® wrote:
> [...]
> bedre repræsenteret på spil fronten. Hvis bare Codemasters
> ville lave et så ville jeg være en glad mand.

Tag et kig på www.simracing.dk, i deres forum er der sikkert info at
finde om diverse mods til SportsCarGT, F12001/2002 osv. og der er nok en
af dem som har årets biler og det rigtige bane.

Meld evt. tilbage her, vil sikkert være flere som er interreseret.

Mvh

Bruno

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 15-06-03 01:49

iddqdATworldonline.dk wrote:
> Tag et kig på www.simracing.dk, i deres forum er der sikkert info at
> finde om diverse mods til SportsCarGT, F12001/2002 osv. og der er nok en
> af dem som har årets biler og det rigtige bane.

Så kan du jo se om du kan komme under 3.36 sådan som Tom er på vej til

Fra : Hajaj®

Dato : 15-06-03 11:17

On Sun, 15 Jun 2003 02:48:37 +0200, "iddqdATworldonline.dk"
<iddqd@worldonline.dk> wrote:

> [...]

Tak, jeg prøver at kigge derind.

>Så kan du jo se om du kan komme under 3.36 sådan som Tom er på vej til

No problem
--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : MaRk

Dato : 15-06-03 11:19

> De der ekstra baner har jeg
> heller ikke meget til overs for. De er ikke baseret på
> virkelige baner men nogen designerne selv har fundet på og
> opkaldt efter de forskellige sektioner på Le Mans banen.

Var det ikke et le mans spil du efterspurgte??

Nu vil jeg lige bruge samme høflighed som du selv brugte tidliger:
Kunne du ikke enten holde dig til spørgsmålet eller holde kæft?

Fra : Hajaj®

Dato : 15-06-03 11:26

Prøv at læse mit spørgsmål igen.
--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : MaRk

Dato : 15-06-03 12:53

Du skrev:
"Er der nogen der kender et godt Le Mans racesim spil?"

:)

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-06-03 18:11

In dk.spil.computer, Hajaj® <hajaj@removethis.toughguy.net> says...
> Prøv at læse mit spørgsmål igen.

Don't feed the trolls.

Fra : kr0oZe

Dato : 15-06-03 08:29

> [...]
> det er mildest talt dårligt. Det crasher hele tiden og
> fysikken er heller ikke for god så jeg håber der findes et

Det eneste gode spil der har været med Le Mans
var "Test Drive Le Mans" til Dreamcast, men PC-
udgaven af dette var lige så ringe udført som Infogrames'
udgave. Du bliver nok nødt til at vente et par år endnu
inden der kommer noget ordentligt. ;)

--
// Christian Kruse //
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : Ralph

Dato : 15-06-03 08:53

>Må jeg være så fri og spørge.

Sådan startede jeg mit indlæg til Hajaj@ men fik svaret : Kunne du ikke
enten svare på spørgsmålet eller holde kæft?

Hvordan skulle jeg ellers ha formuleret mit indlæg hvis jeg bare var
nysgerrig?

Ralph.

Fra : kr0oZe

Dato : 15-06-03 09:47

"Ralph" <Raprap@tdcadslxxx.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> enten svare på spørgsmålet eller holde kæft?
>
> Hvordan skulle jeg ellers ha formuleret mit indlæg hvis jeg bare var

Ehm.. taler du til mig? :S

--
// Christian Kruse //
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : Hajaj®

Dato : 15-06-03 11:12

On Sun, 15 Jun 2003 09:53:25 +0200, "Ralph"
<Raprap@tdcadslxxx.dk> wrote:

> [...]
>enten svare på spørgsmålet eller holde kæft?
>
>Hvordan skulle jeg ellers ha formuleret mit indlæg hvis jeg bare var

Du må meget gerne spørge. Men jeg hverken kan eller vil
svare.
--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Gismo

Dato : 15-06-03 11:20

> Du må meget gerne spørge. Men jeg hverken kan eller vil
> svare.

Du kan godt, men vil ikke.

Er det et bilspil hvor du kan spille 24 timer i træk på samme bane du vil
have ?

Gismo

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-06-03 18:16

In dk.spil.computer, "Gismo" <stivnisse@(XXXX)hotmail.com> <"Gismo"
<stivnisse@(XXXX)hotmail.com>> says...
> Er det et bilspil hvor du kan spille 24 timer i træk på samme bane du vil
> have ?

Vi er nogle stykker... Og ja. Men med den rigtige bane og de rigtige
biler.

Fra : Hajaj®

Dato : 15-06-03 11:17

On Sun, 15 Jun 2003 09:28:43 +0200, "kr0oZe"
<ckruse3@hotmail.com> wrote:

> [...]
>udgaven af dette var lige så ringe udført som Infogrames'
>udgave. Du bliver nok nødt til at vente et par år endnu

Ja, det var det jeg var bange for.
Jeg syntes bare det er forbløffende. Jeg mener F1 har 3-4
gode sims at vælge imellem, rally har 3, selv touring car
har en 2-3 stykker, og så har det største løb på kalenderen
kun eet der oveni købet ligger langt under standarden.
--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : kr0oZe

Dato : 15-06-03 15:53

> [...]
> har en 2-3 stykker, og så har det største løb på kalenderen
> kun eet der oveni købet ligger langt under standarden.

Det største løb? Er det ikke mere din mening
end det er generelt? ;)

--
// Christian Kruse //
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-06-03 18:16

In dk.spil.computer, kr0oZe <ckruse3@hotmail.com> says...
> Det største løb? Er det ikke mere din mening
> end det er generelt? ;)

Det ér det største løb i løbskalenderen. Der er ikke noget billøb der
har flere tilmeldte biler, som strækker sig over flere timer, som køres
på en længere bane eller som kræver mere af materiellet, kørerne og
mekanikerne end Le Mans 24h.

Fra : Hajaj®

Dato : 18-06-03 20:50

On Sun, 15 Jun 2003 19:16:00 +0200, Jesper G. Poulsen

Eller har flere tilskuere.

--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Gismo

Dato : 18-06-03 21:15

> Eller har flere tilskuere.

Er da det løb der går igennem sahara ... Er da en noget længere strækning og
det går over nogle dage

Gismo

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-06-03 07:31

In dk.spil.computer, Gismo <Gismo@[XXXX]hotmail.com> says...
> Er da det løb der går igennem sahara ... Er da en noget længere strækning og
> det går over nogle dage

I dét løb er motorcykler også tilladt og så er der jo ikke længere tale
om bilvæddeløb, som hele tråden iøvrigt går på.

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 16-06-03 03:45

kr0oZe <ckruse3@hotmail.com> wrote in message
> Det største løb? Er det ikke mere din mening
> end det er generelt? ;)

Næh.. det er det største.
Daytona24, Indianapolis og F1 i Monaco (og tidligere på Nürburgrings
Nordshleife) er da også prestigefyldte og store... men slet ikke events i
samme størrelse.
I sværhedsgrad er vel kun Isle of Man TT en giftigere udfordring, og det
endda på to hjul !

Der har været en gigantisk lang diskussion på RaceSim Central engang for
længe siden hvor det indædt blev diskuteret af racefans hvad det ultimative
ræs var. Der var mange meninger, men Le Mans kom ud som klar vinder... selv
blandt amerikanerne.
Find selv tråden ved at søge her : http://www.racesimcentral.com men man
skal nok være ret specifik for at finde den i de efterhånden velvoksne
arkiver ;)

Som også nævnt i en anden post kan man finde mere om det nyeste "Team RSDG"
Le Mans mod til F1-2002 her:
http://forum.racesimcentral.com/t.php?s=&threadid=86039

"Team SSM" Le Mans mod:
http://forum.racesimcentral.com/f.php?s=&forumid=335
(de er på vej med en ny udgave... meget snart )

"Team Virtua" LM Le Mans mod:
http://forum.racesimcentral.com/f.php?s=&forumid=264
(de er også på vej med en ny udgave... har blandt andet fyren fra
www.mulsannescorner.com med til at udvikle deres modeller)

Hov forresten har man ikke F1-2002, men istedet F1-2001 på harddisken er her
et andet Le Mans mod.
http://forum.racesimcentral.com/t.php?s=&threadid=62086

Så sku' der være lidt at lege med, men det kræver altså at man har F1-2002.
Køb det der er 25 andre fede mods til det, alt fra historisk ræs, over FIA
GT, American Muscle, Ferrari 360 Modena, F1 '1977 og meget mere.

Mikkel
administrator @ RaceSim Central

Fra : Hajaj®

Dato : 18-06-03 20:55

On Mon, 16 Jun 2003 04:45:12 +0200, "Mikkel Gram-Hansen"
<mikkelNO@SPAMgram-hansen.dk> wrote:

> [...]
>arkiver ;)
>
>Som også nævnt i en anden post kan man finde mere om det nyeste "Team RSDG"

Jeg syntes ikke det virker. Jeg for fejl når jeg prøver at
dl'e fra speedsims.
--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 19-06-03 02:13

Har lige fået mail fra RSDG teamet.. de har fået lukket deres server pga.
overdreven traffik.
Jeg er ved at få dem installeret på RaceSim Central, der går nok lige en
dags tid eller to før det hele er på plads.
Ska' lige have fundet plads til dem og have det hele koordineret ;)

Hold øje med http://www.racesimcentral.com for nyt i sagen.

Mikkel

Fra : Hajaj®

Dato : 23-06-03 11:26

On Thu, 19 Jun 2003 03:12:56 +0200, "Mikkel Gram-Hansen"

Tak jeg prøver.
--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Jannik E.

Dato : 15-06-03 17:47

> [...]

> det er mildest talt dårligt. Det crasher hele tiden og
> fysikken er heller ikke for god så jeg håber der findes et

Der er vidst en efterfølger til dit spil, der hedder Test Drive Le Mans.
Jeg kender det ikke, men det har fået en bedre score på gamerankings.com

--
Jannik

Slet "SLETDETTE1020" ved direkte mail

Fra : Jannik E.

Dato : 15-06-03 17:48

"Jannik E." <jaesSLETDETTE1020@mail.dk> wrote in message

> Der er vidst en efterfølger til dit spil, der hedder Test Drive Le Mans.
> Jeg kender det ikke, men det har fået en bedre score på gamerankings.com

SVJH er det ikke en rigtig efterfølger, men snare en finpudsning...

Fra : Hajaj®

Dato : 18-06-03 20:56

On Sun, 15 Jun 2003 18:48:15 +0200, "Jannik E."
<jaesSLETDETTE1020@mail.dk> wrote:

>"Jannik E." <jaesSLETDETTE1020@mail.dk> wrote in message

>SVJH er det ikke en rigtig efterfølger, men snare en finpudsning...

Det kunne sandelig også godt trænge til en finpudsning.
Jeg vil prøve at kigge på det.
Tak.

--
Hajaj®
hajaj@toughguy.remove.net

Boycott the 2008 Olympics

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 16-06-03 01:24

Redningen er nær ;)
http://forum.racesimcentral.com/t.php?s=&threadid=86039
Ud over dette nye udspil fra RSDG teamet er der 2 voldfede mods til F1-2002
på vej. Jeg kigger lidt med over skulderen på begge udviklingsteams og begge
2 vil sætte nye standarder for F1-2002 addons. Mighty cool !

Glem alt om de der skod spil fra infogrames, det har INTET med simracing at
gøre.
Hvis du er til seriøs PC racing sku' du tage og følge med i Simracing.dk's
forum her:
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=10 Der skilles
simracerne fra arcade-rødderne :)

Vi har kørt en del "Mini-LeMans" i spillet Grand Prix Legends til vores LAN
træf.... 2 mand på hvert team der kører i 3 timer.
Bare de 3 timers ren og total koncentration er nok til at man er helt flad,
fatter ikke hvordan de klarer 24 ?