Opsætning af AD og DNS på en Windows 2000
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 14-06-03 22:30

Jeg har en W2K Adv. server, som i øjeblikket stå som en member server, som
jeg ønsker at gøre til domæne kontroller med AD og DNS (da jeg skal lave en
web-løsning der kan "snakke" med et AD).

Jeg er på ingen måde nogen haj inden for det områder, så jeg skal bruge lidt
hjælp, eller henvisninger til hvor jeg kan læse om det, og hvordan det
sættes op.

Mit netværk:
ADSL -> router (DHCP) -> En Server med fast IP, x antal (lige nu 4)
maskinerne med XP.

Mindst en af maskinerne skal meldes ind i AD, men et antal muligt bruger.

Hvordan angriber jeg den opgave nemmes

Allan Bach

Fra : jens

Dato : 24-06-03 09:40

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan angriber jeg den opgave nemmes

Start - kør / dcpromo

Men i hvilken forbindelse er der brug for AD til webservere ?

Mvh Jens