Vurdering/meninger/erfaringer med SonyErik~
Fra : TexasFlood

Dato : 14-06-03 22:12

Overvejer at anskaffe en SonyErikson T68i.

Meninger gode / dårlige med denne telefon søges ?

Understøtter Ti68i ringetoner i wav format ?

Det gør P800 (som jo godt nok er en helt anden dyrere type) men

der er en sej ringetone i den som en ældgammel klokketelefon på den.

Undrede mig om man kunne få denne ringetone på Ti68i.

TF

Fra : Søren Blom

Dato : 15-06-03 17:21

"TexasFlood" <stevie@--nospam--tdcadsl.dk> skrev

> Understøtter Ti68i ringetoner i wav format ?

Nu har jeg aldrig haft en T68i så en vurdering kan jeg ikke rigtig give, men
T68i har ikke polyfoniske ringetoner, så du kan ikke bruge wav og andre
"sjove" lydformater som ringetoner.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Per

Dato : 19-06-03 11:36

On Sat, 14 Jun 2003 23:11:39 +0200, "TexasFlood"
<stevie@--nospam--tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
>der er en sej ringetone i den som en ældgammel klokketelefon på den.
>
>Undrede mig om man kunne få denne ringetone på Ti68i.

Afløseren til T68(i) er kommet: T610 - og den har polyfoniske
ringetoner, herunder 'Old Phone' som er en god gammeldags
klokketelefon. Jeg bruger den selv som ringetone på min T610'er.

- Per.