div. spørgsmål vedr. hovedsageligt SPV vs.~
Fra : Martin Jorgensen

Dato : 14-06-03 21:26

Hej NG.

Efter at min telefon er blevet væk overvejer jeg at købe en ny mobil-tlf.
istedet for min gamle C45.
Jeg oplever ofte at når jeg taler i længere tid får jeg hovedpine og
tillægger det strålingen der udsendes fra mobiltelefonen. Forgæves har jeg
forsøgt at finde SAR-tallet for oranges SPV da min nye telefon helst skal
have en god kalenderfunktion (er det vigtigste krav!), et lavt
strålingsniveau (SAR-tal), MMS, infrarød port og gerne java (har t68i ikke,
men er stadig god nok til mig). Prisniveauet er max. kr.2000,-

Jeg kan ikke finde priserne på organges SPV. Håber nogle kan hjælpe... Ser
ikke ud til at tlf. er på kelkoo, pricerunner, wannasave.com umiddelbart
eller også har jeg set forkert efter.

t68i har et fornuftig SAR tal på ca. nul komma nogle og fyrre såvidt jeg
husker. Nogle anbefalinger/kommentarer?

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : MaRk

Dato : 14-06-03 21:46

Hej

Overvej evt. siemens S55, en udvidet version af T68I.

Den sar tal er så vidt jeg kan forså 0,28
link: http://www.siemens-s55.de/download/SAR-Diagramme.pdf

Mvh
Mark

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 15-06-03 00:26

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> skrev:

> Jeg kan ikke finde priserne på organges SPV.

Ifølge http://orange.dk/spv så koster den 2499,- med orange-abbo.
Ifølge http://orange.dk/spv/faq/ koster den 7399,- uden orange-abbo, hvilket
den absolut ikke er værd.

Personligt vil jeg klart anbefale SE P800.

Mvh Henrik.

---