Tortie kontrakten
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 14-06-03 21:24

Jeg har gået og tænkt lidt *yeps, det er bar' pral*
om vi skulle have lidt ændringer i kontrakten. Bl.a
prisen, den er 100 kr nu, og det dækker ikke dyrlæge-
check og 1ste vacc, hvad siger I, kan vi finde en pris
der er mere dækkende, evt. 150, 175 eller 200 kr. blot
så selve dyrlægebesøget er rimeligt dækket af prisen.
Det skal så rettes i kontrakten, der udover kunne jeg godt
tænke mig at det i kontrakten blev skrevet at killingerne
er dyrlægechecket og har fået 1ste vacc. vokset op inde,
socialiceret og har fået kvalitetsfoder.

Vil I være søde at give mig jeres ideer og tanker omkring
det, for lige pludselig er det tid at "reklamere" for
rødderne.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Eva Schmidt

Dato : 15-06-03 00:03

Marianne Hellemose <hellemose.som@mail.dk> skrev i en
> Jeg har gået og tænkt lidt *yeps, det er bar' pral*

Nu ikke så beskeden, Marianne !! *GG*

> [...]
> der er mere dækkende, evt. 150, 175 eller 200 kr. blot
> så selve dyrlægebesøget er rimeligt dækket af prisen.

Jeg synes absolut, at 200 kr. pr. killing vil være rimeligt.

> Det skal så rettes i kontrakten, der udover kunne jeg godt
> tænke mig at det i kontrakten blev skrevet at killingerne
> er dyrlægechecket og har fået 1ste vacc. vokset op inde,
> socialiceret og har fået kvalitetsfoder.

Det lyder fornuftigt alt sammen, og jeg kan derfor kun tilslutte
mig 100%!!

> Vil I være søde at give mig jeres ideer og tanker omkring
> det, for lige pludselig er det tid at "reklamere" for
> rødderne.

Øh, mon en enkelt bliver hængende hos plejemor, hvad??? *SS*

Til slut vil jeg da bare endnu en gang sige - godt gået
Marianne!!

mvh Eva

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 15-06-03 03:38

Eva skrev
<Øh, mon en enkelt bliver hængende hos plejemor, hvad??? *SS*>

Næh..........jeg tror at jeg må gøre mig hård denne gang,
de fire katte der er ovre "lømmelalderen" er engang
imellem _så_ trætte af Fnugger og Baby og deres meget
høje energi-udblæsning, så hvis jeg vil bevare nogenlunde
fred, må jeg nok se i øjnene at jeg ikke "behøver" en
ny killing, hvor fristende det end kan være *suk* men
de "gamle" kommer i første række.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Nina El Falaki

Dato : 15-06-03 14:13

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har gået og tænkt lidt *yeps, det er bar' pral*

Det ved vi da godt hihi

> [...]
> der er mere dækkende, evt. 150, 175 eller 200 kr. blot
> så selve dyrlægebesøget er rimeligt dækket af prisen.

Ja jeg hører jo til dem, der mener at en huskat med en opvækst, som du giver
dem burde koste 1000,- kr.

Men man skal jo også være realist, desværre. Hos min dyrlæge koster en
konsultation ca. 300,-, så det synes jeg sagtens du kan tage. Tænk også på,
at en kattehjemskat koster 500,- til 700,-

> Det skal så rettes i kontrakten, der udover kunne jeg godt
> tænke mig at det i kontrakten blev skrevet at killingerne
> er dyrlægechecket og har fået 1ste vacc. vokset op inde,
> socialiceret og har fået kvalitetsfoder.

Det lyder rimeligt med den slags oplysninger, desværre er det jo ikke en
selvfølge.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats