Billedet over til min PC
Fra : Ukendt

Dato : 14-06-03 19:59

Hej.
Er rimelig ny inden for mobiler...

Så hvordan kan jeg få et billedet fra min N3650 over til min Pc, Jeg har
købt en BT, men netværket bilver ikke sat ordenligt op, tror jeg, så det
virker ikke, så hvordan kan jeg ellers overfører billedet.
--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 15-06-03 00:27

Køb en kortlæser der kan klare dit hukommelskort, min ser kortet som et
drev,
og kostede ca. 200 kr. ( 6 i 1 card reader usb version.)

Med sådan en kan du også overføre midi toner og lign.
(Min) er købt hos http://www.novadata.dk i Sønderborg, men kan sikkert købes
flere steder i DK.

/ T Rex