The Sims alle i en
Fra : Skirk

Dato : 14-06-03 19:27

Hej

Jeg har hørt at der er en version med alle The Sims er i en pakke. Er det
rigtig og hvad hedder den og hvor får jeg fat i den ?

MVH

Skirk

Fra : stormfeldt

Dato : 14-06-03 19:46

Det tror jeg ikke der findes.
Stormfeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Mogens

Dato : 14-06-03 20:42

On Sat, 14 Jun 2003 20:27:07 +0200, "Skirk" <eg@ef.com> wrote:

>Hej
>
>Jeg har hørt at der er en version med alle The Sims er i en pakke. Er det
>rigtig og hvad hedder den og hvor får jeg fat i den ?

Du tænker nok på The Sims Deluxe edition, men det er altså
kun The Sims med 2 af de 5-6 udvidelser der findes.

Tænk på at en samlet pakke med det hele ville løbe
op i en 1200 - 1500 kr . Det er vist de færreste som ville
betale det for et "elektronisk dukkehus".

mvh Mogens

Fra : Rune Christiansen

Dato : 14-06-03 21:11

<
<"Skirk" <eg@ef.com> skrev i en meddelelse
<Hej
<
[...]

Der er "udkommet" en piratversion der hedder the sims all-in-one, som
indeholder alle pakkerne på nær den nye superstars.

/rune

Fra : Sp@cey

Dato : 15-06-03 14:16

> Der er "udkommet" en piratversion der hedder the sims all-in-one, som
> indeholder alle pakkerne på nær den nye superstars.

Hvor finder du den?
Sp@cey

Fra : Rune Christiansen

Dato : 15-06-03 15:33

<
<"Sp@cey" <Email???> skrev i en meddelelse
<
<
> Der er "udkommet" en piratversion der hedder the sims all-in-one, som
> indeholder alle pakkerne på nær den nye superstars.

> [...]

Nu er det her ikke lige forumet til at diskutere warez, men tror jeg fandt
den via filenexus