wakeboard
Fra : Jacob

Dato : 14-06-03 19:18

Nogen der vil sælge et brugt wakeboard??

Der skal være støvle-bindinger på, er træt af 'sandal-bindingerne' på
boardet jeg har.

Håber det denne newsgroup jeg skal slå dette op, ellers må I vise mig vejen
til den rigtige.

Venlig hilsen,
Jacob

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 14-06-03 22:49

"Jacob" <dam99@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der vil sælge et brugt wakeboard??
>
> Der skal være støvle-bindinger på, er træt af 'sandal-bindingerne' på
> boardet jeg har.

køb dog nogle andre bindinger, man behøves ikke skifte hele brædtet.

Glenn

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-06-03 00:41

> Håber det denne newsgroup jeg skal slå dette op, ellers må I vise mig vejen
> til den rigtige.

Hvis ellers et Wakeboard er noget, der kan sejle, så hører det vel til her. Men
skal der købes eller sælges, så er det i dk.marked.privat.baad

Claus

Fra : Leonard

Dato : 15-06-03 07:14

>Der skal være støvle-bindinger på, er træt af 'sandal-bindingerne' på
>boardet jeg har.

Hvis du har store fødder:
http://vandski.dk/udstyr/wakeboard/wakeboard.html

--