Røngtenbilled af samleje, hvor dælen finde~
Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 14-06-03 19:08

jeg det henne ??

Har søgt på røngten, x ray, x-ray, intercorse, samleje, vagina, penis, gyn,
osv i den stil.

Men jeg kan dælme ikke finde noget.

Hvor er den ??????

Send pr. mail til hamselv(SNABELA)nypost.dk

hamselv herfra

---

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 14-06-03 20:04

"Tonny Eskesen \(DKMC\)" <hamselv@brammingnet.dk> writes:

> Har søgt på røngten, x ray, x-ray, intercorse, samleje, vagina, penis, gyn,
> osv i den stil.
>
> Men jeg kan dælme ikke finde noget.

Hvor meget tror du selv du ville kunne se? Ideen med røngten er jo
netop, at man primært kan se knoglerne. Et sådan billede vil kun komme
til at ligne en knoglebunke.

http://www.csosortho.com/icons/hippelvis.jpg
Her er et billede af bækkenpartiet hos et menneske. Man kan jo ikke
engang se om det er en kvinde eller en mand.

> Send pr. mail til hamselv(SNABELA)nypost.dk

Nej, ideen med nyhedsgrupper er at andre også skal kunne have glæde af
svaret, det får de ikke hvis man sender privat.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : nusle

Dato : 14-06-03 23:49

Hej,

> Hvor meget tror du selv du ville kunne se? Ideen med røngten er jo
> netop, at man primært kan se knoglerne. Et sådan billede vil kun komme
> til at ligne en knoglebunke.

Nu husker jeg det ikke tydeligt, og kan derfor blande
forskellige ting sammen - men er der ikke noget om,
at man godt kan, hvis der er konstrastvæske i årerne?

mange hilsner
nusle

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-06-03 00:27

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev :

>Nu husker jeg det ikke tydeligt, og kan derfor blande
>forskellige ting sammen - men er der ikke noget om,
>at man godt kan, hvis der er konstrastvæske i årerne?

Ingen anelse, men her er et billede, der snerper derhenaf.

http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/xray_oral.jpg

--
Knud

Fra : Johan Wedell

Dato : 15-06-03 16:11

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
*snip*
> Ingen anelse, men her er et billede, der snerper derhenaf.
>
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/images/xray_oral.jpg

Jeg er ikke radiograf, men har set røngtenbilleder nok til at vide, at
billedet er fake, desværre. Hovedet er ægte nok, men manden er manipuleret
ind på billedet. Den mest oplage fejl er, at man ikke ville kunne se hår på
røngten... Og hende med dilleren i munden har jo heller ingen hår (eller er
en skaldet fyr... Eller også er hun kemopatient).
Der ville straks være meget større chancer for at se noget på et CT-, MR-
(MRI-), eller PET-scan. Du kan jo prøve at søge lidt på dem, jeg er desværre
lidt for doven til det.

Mvh Johan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 15-06-03 18:46

"Johan Wedell" <johan_wedell@stofanet.dk> skrev :

>Jeg er ikke radiograf, men har set røngtenbilleder nok til at vide, at
>billedet er fake, desværre

Selvf. er det et fake.
--
Knud

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 15-06-03 07:17

> Hvor meget tror du selv du ville kunne se? Ideen med røngten er jo
> netop, at man primært kan se knoglerne. Et sådan billede vil kun komme
> til at ligne en knoglebunke.

Jeg ved jeg kommer til at se et røngtenbillede af et samleje hvor man kan se
hvad der er hvad.
Har set det før og vil komme til at se det igen når jeg finder det.
Tager man et røngtenbillede, som man kender det, af et samleje, ville man se
to bækkener og lidt lårben,
så en knoglebunke ville jeg nu ikke kalde det.

> http://www.csosortho.com/icons/hippelvis.jpg
> Her er et billede af bækkenpartiet hos et menneske. Man kan jo ikke
> engang se om det er en kvinde eller en mand.

Så vidt jeg kan se, skulle det være en kvindes.
Korsbenet/halebenet er ikke så langt og skambenets bruskforbindelse i
midtlinien er ikke så stort
at det ligner en mands og der er flere ting der gør forskellen.

> Nej, ideen med nyhedsgrupper er at andre også skal kunne have glæde af
> svaret, det får de ikke hvis man sender privat.

Så send billedet til news:dk.binaer og da et link ikke er en binaer fil,
så svar med links her i gruppen. Var det bedre

> Mvh Trine

hamselv herfra

---

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 16-06-03 21:31

"Tonny Eskesen (DKMC)" <hamselv@brammingnet.dk> skrev i en meddelelse
> jeg det henne ??
>
> Har søgt på røngten, x ray, x-ray, intercorse, samleje, vagina, penis,
> [...]

Er du sikker på at det ikke var ultralydsscanninger? Dem blev der brugt til
at lave tegningerne i Kærlighedens Vindue af Lasse Hessel (ISBN
87-15-04106-9).

Jeg kan faktisk også huske at have set nogle flere end dem der var i bogen,
men kan ikke umiddelbart finde dem.

Lars

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 17-06-03 20:46

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 87-15-04106-9).
>
> Jeg kan faktisk også huske at have set nogle flere end dem der var i

Det kunne også være, så må jeg jo lige prøve at søge lidt igen

hamselv herfra

---