Opgradering til 3.06 / 533 MHz.
Fra : Ulf Laursen

Dato : 14-06-03 17:58

Hej,

Jeg skal opgradere fra min 2.0 til en 3.06 HT processor. Finder XP Pro selv
ud af det hele, eller skal jeg reinstalle OS?

Tak.

/Ulf

remove_mail@uhl-video.dk

Fra : Peter Pan

Dato : 14-06-03 18:09

"Ulf Laursen" <remove_mail@uhl-video.dk> wrote in message
> Jeg skal opgradere fra min 2.0 til en 3.06 HT processor. Finder XP Pro
selv
> ud af det hele, eller skal jeg reinstalle OS?

Havde det ikke været smartere at spørge i en Windows gruppe istedet?

Windows skal have at vide at det er en ACPI Multiprocessor PC inde i
enhedshåndteringen under Computer. En reinstallation er overkill, men vil
også virke.

Mvh
Anders

Fra : Hans

Dato : 15-06-03 08:57

"Ulf Laursen" <remove_mail@uhl-video.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg skal opgradere fra min 2.0 til en 3.06 HT processor. Finder XP Pro
selv
> ud af det hele, eller skal jeg reinstalle OS?

Windows finder selv ud af at du har skiftet cpu'en.

/ Hans

Fra : Leony

Dato : 15-06-03 16:18

"Ulf Laursen" <remove_mail@uhl-video.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal opgradere fra min 2.0 til en 3.06 HT processor. Finder XP
> Pro selv ud af det hele, eller skal jeg reinstalle OS?

Husk at tjekke om BIOS skal opdateres for at håndtere en 3.06 GHz
processor.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Dion

Dato : 18-06-03 13:14

du er nødtil at reinstalle OS hvis du vil have HyperThreading til at virke.

Windows kan kun bruge denne funktion hvis den er tilstede under
installationen af Windows

men ellers er det bare Plug & Play.... prøv at skifte den via hotswap
metoden :) ROFL mens computern køre rive CPU ud og sætte en anden i hehe

Kidding ...