Vice city og XP
Fra : spiff

Dato : 14-06-03 14:22

Hejsa

jeg har hørt at vice city kræver sevicepack 1 hvis man kører xp......passer
det???

Jeg er desuden lidt i tvivl om hvor vidt jeg kan køre spillet???

mit system:

Bærbar Acer travelmate 433 LCi
-------
Pentium 4 2,6 GHz
512 mb ddr ram
Ati radeon 7500 64 mb ddr ram

Fra : Gismo

Dato : 14-06-03 14:34

"spiff" <peterm@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
xp......passer
> det???
>
> Jeg er desuden lidt i tvivl om hvor vidt jeg kan køre spillet???

Kan godt køre uden sp1 og din com er hurtig nok.

Gismo

Fra : Anders F. Tindborg

Dato : 18-06-03 20:34

"Gismo" <stivnisse@(XXXX)hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Gismo
>
> Min makker kører Vice City på en overclocket athlon 700mhz med et geforce
1 ddr kort med 32 mb ram. Det kører skam ganske pænt i 800*600 16bpp... Så
det er nu ikke så krævende.
/Anders