Norsk Skogkatt gis bort/selges grunnet all~
Fra : Tore Granlund

Dato : 14-06-03 13:48

Hei!

Jeg har en Norsk Skogkatt av god avstamming, og den har allerede bevist
at den har store kvaliteter på utstilling. Dessverre kan jeg ikke
beholde den lengre p.g.a. allergi i huset. Katten er en hunnkatt og
født 10.11.2002. Den har hittil vært holdt som innekatt, men oppdretter
mener at den godt kan bli utekatt.

Bilder av den nydelige pusen finner du her:
http://no.photos.yahoo.com/tore_g

Stamtavle sendes til interesserte. Katten leveres med bur, seng, og
toalett. Har hørt at det er vanlig med ca 1/2 pris i slike tilfeller,
d.v.s. NOK 2.000,-. Kan i tilfelle selv bringe den til Danmark.

Interesserte bes ta kontakt med:
Tore Granlund
mail-to:tgranlund@chello.no
tlf.: +4790127317