APG Telefonfis
Fra : Per Moreau

Dato : 14-06-03 10:59

He he he, jeg fandt den her link i en anden gruppe.
http://home1.stofanet.dk/ciaclan/telefonfis.wma
Der fik den fyr godt nok en del sved på panden

Mvh
Per M.
--
It´s a test designed to provoke an emotional respond.
www.sputnikworld.com

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 14-06-03 12:20

"Per Moreau"
> He he he, jeg fandt den her link i en anden gruppe.
> http://home1.stofanet.dk/ciaclan/telefonfis.wma
> Der fik den fyr godt nok en del sved på panden

Ja, det er eddermame grinern!! Specielt der hvor han siger at ingen af
pengene går til ham selv, men derimod Kræftens Bekæmpelse!

-TDJ

Fra : Sunnyboy

Dato : 14-06-03 14:23

> Ja, det er eddermame grinern!! Specielt der hvor han siger at ingen af
> pengene går til ham selv, men derimod Kræftens Bekæmpelse!

Ja opfindsom det var han sgu! Men hans argumenteren med at "det må I ikke",
"det kan I ikke" og "jeg cykler kun med aviser" var skisme også god.

Fra : Leon Jessen

Dato : 14-06-03 12:40

"Per Moreau" skrev:
> He he he, jeg fandt den her link i en anden gruppe.
> http://home1.stofanet.dk/ciaclan/telefonfis.wma
> Der fik den fyr godt nok en del sved på panden

Totalt fedt
Hold kæft hvor jeg grinede, så kan det være han kan lære og holde fingrene
væk

--
Mvh. Leon
Mail: email (at) leonjessen (dot) dk

Fra : Nic

Dato : 14-06-03 14:21

> Totalt fedt
> Hold kæft hvor jeg grinede, så kan det være han kan lære og holde fingrene
> væk

Jeg bliver nød til at gentage mig selv... Så dum har ingen sguda lov til at være?

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-06-03 14:32

Nic wrote:

> Jeg bliver nød til at gentage mig selv... Så dum har ingen sguda lov til at være?

Man _er_ ret dum når man er 15...

/David

Fra : Lars Stokholm

Dato : 14-06-03 16:40

In dk.kultur.musik, David Rasmussen wrote:

> [...]

Han bliver sikkert også straffet for det i skolegården ;)

> Man _er_ ret dum når man er 15...

Jah, ok, der er altså grænser.

--
Lars Stokholm

The case of George the Wipe, oh God I can't stop laughing,
this sense of humour of mine, it isn't funny at all (KT)

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 14-06-03 16:19

Den er vældig god, også anden gang man hører den...
Prøv lige at kigge tråden Telefonjoke d. 12/6, det er den samme...

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 14-06-03 16:37

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller(fjern dette)@get2net.> skrev i en
meddelelse news:3eeb3c50$0$97164$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Den er vældig god, også anden gang man hører den...
> Prøv lige at kigge tråden Telefonjoke d. 12/6, det er den samme...

Ja, siden den blev postet første gang, har jeg fået den tilsendt mange gange
steder.

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 14-06-03 16:36

"Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> skrev i en meddelelse
> He he he, jeg fandt den her link i en anden gruppe.
> http://home1.stofanet.dk/ciaclan/telefonfis.wma
> Der fik den fyr godt nok en del sved på panden

Klart en fake.

Hør bare når han siger "jeg kan se du er online lige nu".

Hvor kunne han vide det fra?

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-06-03 16:40

Ronny Nielsen wrote:

> Klart en fake.
>
> Hør bare når han siger "jeg kan se du er online lige nu".
>
> Hvor kunne han vide det fra?

Han bluffer? Det er jo en joke, det siger han til sidst. Spørgsmålet er
om offeret er "ægte".

/David

Fra : Nic

Dato : 14-06-03 18:00

> Klart en fake.
Måske.

> Hør bare når han siger "jeg kan se du er online lige nu".
>
> Hvor kunne han vide det fra?

Bluff? Nu SKAL vi altså ikke have flere af hans kaliber herinde

Fra : [: ::AaBFrEaK:: :] -~

Dato : 14-06-03 18:16

Man er sq da ikke dum når man er 15 år din nar! Jeg kender fandeme mange
hvis IQ sikkert er højere end din Lars Stockholm elller hvad fanden du nu
hedder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ham der er med i telefon joken er sikkert
ikke så dum, som han var i den samtale, man bliver sq da bange når en eller
anden nar ringer og vil sagsøg en for 500.000.000 kr så bliver man da
mundlam og kommer med nogle lame forklaringer! Muligvis var
du_dum_da_du_var_15 men derfor er det ikke ensbetydende med at man er dum
når man er 15 vel??

Mvh Den_15_årige_dreng!!

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-06-03 18:21

[: ::AaBFrEaK:: :] --DK-- wrote:
> [...]
> ikke så dum, som han var i den samtale, man bliver sq da bange når en eller
> anden nar ringer og vil sagsøg en for 500.000.000 kr så bliver man da

Det skrives "500.000". Det du har skrevet betyder 500 millioner.

> mundlam og kommer med nogle lame forklaringer! Muligvis var
> du_dum_da_du_var_15 men derfor er det ikke ensbetydende med at man er dum
> når man er 15 vel??
>
> Mvh Den_15_årige_dreng!!

LOL!!! Jeg sender der her indlæg til dig når du fylder 30.

/David

Fra : Nic

Dato : 14-06-03 18:22

> LOL!!! Jeg sender der her indlæg til dig når du fylder 30.

Hehehe good one...

Fra : Per Moreau

Dato : 14-06-03 18:27

> LOL!!! Jeg sender der her indlæg til dig når du fylder 30.
>
> /David

He he he he

Mvh
Per M.

Fra : Nic

Dato : 14-06-03 18:22

> Man er sq da ikke dum når man er 15 år din nar! Jeg kender fandeme mange
Ham her var...

> hvis IQ sikkert er højere end din Lars Stockholm elller hvad fanden du nu
> hedder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ham der er med i telefon joken er sikkert
LOL - Tag en kiks og tør øjnene.

> ikke så dum, som han var i den samtale, man bliver sq da bange når en eller
> anden nar ringer og vil sagsøg en for 500.000.000 kr så bliver man da
> mundlam og kommer med nogle lame forklaringer! Muligvis var
Nej, man klapper i og siger nå...

> du_dum_da_du_var_15 men derfor er det ikke ensbetydende med at man er dum
> når man er 15 vel??
>
> Mvh Den_15_årige_dreng!!

Fnis - Pas nu på, ellers risikerer du bare at farmand ikke betaler næste internet-regning

Fra : Rouathermique

Dato : 14-06-03 18:31

[Snip]

> Mvh Den_15_årige_dreng!!

Hvis det var din mening at overbevise alle om at 15-årige ikke er dumme, så
mislykkedes det!
Well done!

Fra : Lars Bernau

Dato : 14-06-03 18:49

In article <3eeb5849$0$13251$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
superaab@SPAMFILTERsport.dk says...
> Man er sq da ikke dum når man er 15 år din nar! Jeg kender fandeme mange
> hvis IQ sikkert er højere end din Lars Stockholm elller hvad fanden du nu
> hedder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man _er_ dum når man er 15. Eller 14, eller 16 for den sags skyld. Det
er et af livets kolde facts. Det kan alle os der engang var 15 tale med
om. Vi var nemlig også dumme dengang

> Ham der er med i telefon joken er sikkert
> ikke så dum, som han var i den samtale, man bliver sq da bange når en eller
> anden nar ringer og vil sagsøg en for 500.000.000 kr

Hvis nogen vil sagsøge dig for 500.000 eller 1,5 mill som han vist
startede med, så ringer de sq da ikke til dig. Så skriver de et truende
brev. (som du får fredag eller lørdag, så du kan sidde og ryste i
bukserne hele weekenden uden at kunne gøre noget før det bliver mandag.

/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 14-06-03 18:56

In dk.kultur.musik, [: ::AaBFrEaK:: :] --DK-- wrote:

> Man er sq da ikke dum når man er 15 år din nar! Jeg kender
> fandeme mange hvis IQ sikkert er højere end din Lars Stockholm

Øh, hvordan fanden kom jeg på listen over dine fjender?

Fra : Troels

Dato : 14-06-03 19:11

> [...]
> mundlam og kommer med nogle lame forklaringer! Muligvis var
> du_dum_da_du_var_15 men derfor er det ikke ensbetydende med at man er dum

Det klarede du elegant!
Jeg tror du vandt manges respekt ved det der.

/Troels

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-06-03 20:01

Troels wrote:

> Det klarede du elegant!
> Jeg tror du vandt manges respekt ved det der.

ROTFLMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/David

Fra : S. Sørensen

Dato : 14-06-03 19:58

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message
> eller

> Det klarede du elegant!
> Jeg tror du vandt manges respekt ved det der.
>
> /Troels

ROFL

Steinbjørn

Fra : S. Sørensen

Dato : 14-06-03 19:22

"[: ::AaBFrEaK:: :] --DK--" <superaab@SPAMFILTERsport.dk> wrote in message
> [...]
> mundlam og kommer med nogle lame forklaringer! Muligvis var
> du_dum_da_du_var_15 men derfor er det ikke ensbetydende med at man er dum

*LOL*

Indrømmet, jeg var flad af grin over telefonjoken, men det er sgu lige før
du er sjovere..

Mvh
Steinbjørn

Fra : Leon Jessen

Dato : 14-06-03 20:53

"S. Sørensen" skrev:

> *LOL*
>
> Indrømmet, jeg var flad af grin over telefonjoken, men det er sgu lige før
> du er sjovere..

Lad nu den stakkels knægt være, jeg har selv en lillebror, som er 15.
Erfaringen siger mig, at de vokser fra det

Fra : John K

Dato : 15-06-03 21:06

"S. Sørensen" <steinb[removethistogetavalidemail]@worldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:bcfpct$gc1$1@news.net.uni-c.dk...

> [...]
>
> *LOL*
>
> Indrømmet, jeg var flad af grin over telefonjoken, men det er sgu lige før

Yep. Total grineren indlæg )))))))

Mvh

John

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 14-06-03 23:57

"[: ::AaBFrEaK:: :] --DK--" <superaab@SPAMFILTERsport.dk> skrev i en
meddelelse news:3eeb5849$0$13251$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> mundlam og kommer med nogle lame forklaringer! Muligvis var
> du_dum_da_du_var_15 men derfor er det ikke ensbetydende med at man er dum

Apropos fake.... er han ikke LIDT for god til at bevise det han prøver at
argumentere imod? :)
> Mvh Den_15_årige_dreng!!

Yeah right....

Fra : -V-

Dato : 15-06-03 02:08

"[: ::AaBFrEaK:: :] --DK--" <superaab@SPAMFILTERsport.dk> wrote:
> Man er sq da ikke dum når man er 15 år din nar!
> Mvh Den_15_årige_dreng!!

Du skriver de mest blærede indlæg.
Først Åb-indlægget i fodboldgruppen, og nu dette her.

Bliv endelig ved - hvad skal man med sitcoms, når man har dig som skribent
på usenet?

-V-

Fra : preben nielsen

Dato : 15-06-03 12:41

> [...]
> mundlam og kommer med nogle lame forklaringer! Muligvis var
> du_dum_da_du_var_15 men derfor er det ikke ensbetydende med at

QED

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 14-06-03 23:54

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Måske.

> Bluff? Nu SKAL vi altså ikke have flere af hans kaliber herinde

Og hvis han ikke havde været online? Så var hele joken faldet til jorden.

Ja, som andre siger, kunne de have gjort meget ud af det, meeeeen.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 14-06-03 21:21

Ronny Nielsen wrote:
> "Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Klart en fake.

Jeg syntes også helt klart, det lyder som en fake.

> Hør bare når han siger "jeg kan se du er online lige nu".
>
> Hvor kunne han vide det fra?

Det behøver han skam ikke kunne vide, han kunne bluffe. Men det lyder i mine
ører som en fake.

--
Jacob

Fra : Karina Hjorth

Dato : 15-06-03 12:34

> Jeg syntes også helt klart, det lyder som en fake.
> Det behøver han skam ikke kunne vide, han kunne bluffe. Men det lyder i
mine
> ører som en fake.

Medmindre knægten er en af dem, hvis computer altid er tændt, og han har en
always on forbindelse - så er det jo ikke noget problem... Jeg vil også
sige, at i 9 ud af 10 tilfælde kan folk ringe til mig og påstå "Jeg kan se,
at du er online lige nu", og så vil det passe....

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.shubidua.nu/salimata - dedicated to my fosterchild from Mali

Fra : preben nielsen

Dato : 15-06-03 12:44

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg syntes også helt klart, det lyder som en fake.

> Det behøver han skam ikke kunne vide, han kunne bluffe. Men det
lyder i mine
> ører som en fake.

Kunne være at knægten var på Messenger eller lignende ???? Så er
hans online-status ikke længere kun et gæt...

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : [8000]HH

Dato : 16-06-03 09:32

> Jeg syntes også helt klart, det lyder som en fake.

> Det behøver han skam ikke kunne vide, han kunne bluffe. Men det lyder i
mine
> ører som en fake.

det er fra radio 3/fyn.. Tror ikke det er en fake, de laver det hver dag.
http://www.radio3.dk/

Fra : Falcon

Dato : 16-06-03 21:31

On Mon, 16 Jun 2003 10:31:49 +0200, "[8000]HH"
<powerrangers_ja_somom@oncable.dk> wrote:

>det er fra radio 3/fyn.. Tror ikke det er en fake, de laver det hver dag.
>http://www.radio3.dk/

Jeg har lige været inde på deres hjemmeside, og her kan man høre den
seneste joke de har lavet, men er der mulighed for at høre nogle af
"de ældre " jokes nogen steder?

mvh falcon

Fra : Peter G

Dato : 14-06-03 22:51

Ronny Nielsen skrev:

> Klart en fake.

Jeg tvivler. Den lyder meget autentisk.

> Hør bare når han siger "jeg kan se du er online lige nu".
>
> Hvor kunne han vide det fra?

Grundig forberedelse?

Der har været en reel handel ("Marie Frank? Hedder du Peter?" 2x50 kr.),
som sandsynligvis er arrangeret via e-mail -> de har hans IP.
Før/under samtalen laver de så en positiv ping på hans IP -> han er online.

--
M.v.h. Peter. Email adresse er gyldig.
Gruppen har en OSS (Ofte Spurgte Spørgsmål).

Fra : Jens Laursen

Dato : 15-06-03 00:36

"Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hør bare når han siger "jeg kan se du er online lige nu".
>
> Hvor kunne han vide det fra?

Var joken ikke bestilt af en veninde? Jeg kan da også udpege et par stykker
i min omgangskreds, hvor det er 99% sikkert at pc-en er tændt hvis de er
hjemme

/Jens

Fra : Lars Stokholm

Dato : 15-06-03 08:53

In dk.kultur.musik, Jens Laursen wrote:

> Var joken ikke bestilt af en veninde?

Det var en lærer. Han sagde: "Dét er min lærer... Nårh!", som om han
mente: "Nu skal hun fandeme ha' tæsk.". :)

Fra : GSJ

Dato : 15-06-03 03:15

> Klart en fake.
>
> Hør bare når han siger "jeg kan se du er online lige nu".
>
> Hvor kunne han vide det fra?

CIA.
Vi kan en hel del.

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 18-06-03 20:41

"GSJ" <100101gsj@hotmail.com> wrote in message

> CIA.
> Vi kan en hel del.

LOL!

--
Med Venlig Hilsen

Morten Holberg Nielsen
-we're rotten fruit
we're damaged goods
what the hell
we got nothing to lose

Fra : Hauge

Dato : 15-06-03 12:16

Hejsa

"Ronny Nielsen" <ronnyroy@mail.dk> wrote in message
> Hør bare når han siger "jeg kan se du er online lige nu".
>
> Hvor kunne han vide det fra?

Fx. hvis han kørte med et P2P program, så er det vist meget nemt at se folk
online, check deres IP i programmet.

Tag du nu fx. WinMX, hvis den altid er online når har din puter tændt, og
der er nogen (APG) der har fundet dig, sammenholdt med dit nick der, så skal
der ikke ret meget hjerne til at finde ud af, om man er online eller ej.. Ja
man kan endda se hvad personen sharer via WinMX.

Mvh Hauge