Gåtur ved Brabrand, Viby J søndag
Fra : Michael Borchmann

Dato : 14-06-03 09:37

Hejsa!
Så er Buller på vej til Fastlandet igen, han dukker op næste weekend, d.
20./21., (i denne weekend passer vi til gengæld Elmer). Så jeg tænkte på om
'gåtursklubben' stadig eksisterede?
Jeg overvejede også, om ikke vi kunne flytte dagen til Søndag (jeg er i
butik og har kun hveranden lørdag fri) Og vi kunne måske få flere med, da
der er hundetræning i Stavtrup på det tidspunkt om lørdagen, jeg kender da
nogle der også gerne ville med på tur, selv om de har træning om lørdagen.
Vi regner bestemt med at stå under motorvejsbroen imorgen søndag ved
12-tiden... så håber jeg vi ses! Mange hilsner Elmer og Pernille (og
sandsynligvis også Maya)

Fra : Therese

Dato : 14-06-03 18:24

Hej Pernille

Gåtursklubben er desværre gået i sig selv igen, men den kan da hurtigt blive
genoprettet. Vi er med

--
Mange hilsner
Therese

Fra : pops2

Dato : 17-06-03 11:10

"Therese" <therese@SLETelverdalen.dk> wrote in message news:<3eeb5a89$0$32482$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Hej Pernille
>
> Gåtursklubben er desværre gået i sig selv igen, men den kan da hurtigt blive
> genoprettet. Vi er med

Så blev vi to ... mon ikke der er flere interesseret?? Jeg håber da,
jeg kan samle et par af naboerne, så vi kan blive lidt flere!

Fra : David

Dato : 18-06-03 20:17

Michael Borchmann wrote:
> [...]
> 20./21., (i denne weekend passer vi til gengæld Elmer). Så jeg tænkte
> på om 'gåtursklubben' stadig eksisterede?
Jeg tror godt Sandy og jeg kan være der på søndag kl 12...

mvh

David

Fra : pops2

Dato : 23-06-03 19:43

Hej!
V ihavde snakket om eventuelt at gå en tur tirsdag, men jeg tror, at
jeg har fyldt dagen ud, med alle de der småting der skal ordnes på en
fridag, så det bliver enten sent på eftermiddagen (ved halvfem eller
fem-tiden) eller slet ikke... Vi er i hvert fald klar lørdag ved
halvtre-tiden og søndag kl 12! Hilsen Buller og Pernille

Fra : David

Dato : 24-06-03 10:40

> [...]
> fem-tiden) eller slet ikke... Vi er i hvert fald klar lørdag ved
> halvtre-tiden og søndag kl 12! Hilsen Buller og Pernille
Ja vi har også planer hele tirsdag. Jeg tror godt Line og Sandy vil med
lørdag kl halv tre...

mvh

David

Fra : pops2

Dato : 03-07-03 17:40

Så er der kommet et opslag op i 'Favoritten' og jeg ahr inviteret alle
jeg kunne - så mon ikke der er mere 'bid' på søndag kl 12 under
motorvejsbroen. Mange hilsner Pernille

Fra : pops2

Dato : 16-07-03 19:23

pernille_kressel@yahoo.com (pops2) wrote in message news:<32e744c6.0307030840.7a7239f5@posting.google.com>...
> Så er der kommet et opslag op i 'Favoritten' og jeg ahr inviteret alle
> jeg kunne - så mon ikke der er mere 'bid' på søndag kl 12 under
> motorvejsbroen. Mange hilsner Pernille

Buller bliver hentet på Tirsdag (22/7) så sidste chance er på Søndag
kl 12!! Hvem er klar?? Hilsen Pernille

Fra : Therese

Dato : 16-07-03 21:12

Vi kan desværre ikke søndag.