TeleDK bestilling
Fra : Thomas Vindahl Peter~

Dato : 29-03-01 22:06

hey gruppe!

tjja jeg har over et længer stykke tid læst om jeres probelmer med
bestillinger hos TDC
men jeg har overhovedet ikke haft noget problem !

Bestillings dato -> 9 marts 2001
jeg har Sonofon fastnet telefon -> godkendt
bekræftelses brev -> 23 marts 2001
tekniker brev -> 29 marts 2001

så jeg har overhoved ik haft noget her!
så det kan lade sig gøre :)
hee nu er det bare at vente til den teniker kommer (2. maj 2001) det tager
dog
sin tid men jeg venter gerne da jeg ikke havde hørt et pip fra CC efter
bestilling 5 april 2000!!!!

Mvh
Thomas Petersen

Fra : Morten Kallesøe

Dato : 30-03-01 00:01

sårn var det os hos mig.. herligt og det hele fik en tid over telefonen, så
da jeg fik sat det op.. ja hej hej 3 uger før det kom til at spille og jeg
skulle ovenikøbet SELV stå for at få fat i en teknikker som gad at komme og
se på problemet da min fejlmelding hele tiden blev afbestilt.. fuck jeg var
nazi
og jeg har sagt det lort op igen.. det er sq ik værd at give gode danske
kroner for !!

-Morten

Fra : Martin Elkjær Nielse~

Dato : 30-03-01 06:20

"Thomas Vindahl Petersen" <dkwolf@quake.dk> wrote in message
> hey gruppe!
>

> tjja jeg har over et længer stykke tid læst om jeres probelmer med
> bestillinger hos TDC
> men jeg har overhovedet ikke haft noget problem !

Heller ikke her!
Jeg bestilte d. 12 marts og teknikeren kommer forbi d. 26. april.

Martin

Fra : Henrik

Dato : 30-03-01 18:08

On Thu, 29 Mar 2001 23:06:25 +0200, "Thomas Vindahl Petersen"
<dkwolf@quake.dk> wrote:

> [...]
>men jeg har overhovedet ikke haft noget problem !
>
>Bestillings dato -> 9 marts 2001
>jeg har Sonofon fastnet telefon -> godkendt

[cut]

også ok her.

bestilte telefonisk d. 14 marts 2001
Ringede d. 30 marts og fik at vide at der kommer en tdc tekniker, d 4
maj og piller min ISDN ned, og sætter min ADSL op

-

Henrik
henrik@hoey.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 30-03-01 20:10

"Thomas Vindahl Petersen" <dkwolf@quake.dk> wrote in message

> jeg har Sonofon fastnet telefon -> godkendt

øhhh,,, har du fået lov til at få adsl, hos TDC, uden at være kunde hos dem?

Har du selve telefon abonnementet hos Sonofon?

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 31-03-01 11:13

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*spamcop*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> øhhh,,, har du fået lov til at få adsl, hos TDC, uden at være kunde hos
dem?

> Har du selve telefon abonnementet hos Sonofon?

Det kan man sagtens. Sonofon er kun fast forvalg, dvs. man betaler stadigvæk
abbonnement for selve telefonlinien til TDC - og det er nok.

--
Jimmy Nielsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-03-01 15:03

"Jimmy Nielsen" <jimmy-nNOSPAM@email.dk> wrote in message

> Det kan man sagtens. Sonofon er kun fast forvalg, dvs. man betaler
stadigvæk
> abbonnement for selve telefonlinien til TDC - og det er nok.

`Du modsiger dig selv...

Man kan ikke bare have telefon abonnementet hos et andet selskab. Hvis man
vil have adsl, fra Teledanmark.

At have fast forvalg, er IKKE abonnementet.

hvis man har selve telefonabonnementet hos Sonofon, har man ikke bare fast
forvalg, men også selve telefonabonementet.

Fra : Christen Stephansen

Dato : 31-03-01 16:35

> `Du modsiger dig selv...

Jeg kan ikke se hvor Jimmy modsiger sig selv.

/Christen Stephansen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 31-03-01 17:33

"Christen Stephansen" <lucifer@jones.dk> wrote in message

> Jeg kan ikke se hvor Jimmy modsiger sig selv.

ok, Jeg spurgte om man kunne have abonnementet hos Sonofon, samtidigt med at
have adsl, som TDC.

Så siger Jimmy:

>Det kan man sagtens.

altså, han siger man sagtens kan have abonnement hos Sonofon, og så
samtidigt have adsl hos TDC.

så skriver han videre:

>Sonofon er kun fast forvalg, dvs. man betaler stadigvæk
>abbonnement for selve telefonlinien til TDC - og det er nok.

Det er jo ikke at have telefon abonnementet hos SONOFON, hvis man kun har
fast for-valg.

Det er altså kun samtalerene som går igennem sonofon.

Bjarke

Fra : Christen Stephansen

Dato : 31-03-01 17:35

Hovsa, den sammenhæng havde jeg helt overset. Du har sgu ret

/Christen Stephansen

Fra : Thomas Vindahl Peter~

Dato : 31-03-01 20:04

hehe nu ikke komme op og slås! :)

ja jeg har Sonofon fastnet her i hytten og jeps vi betaler 406 kr pr kvatal
til TDC
og det er jo som sagt nok derfor jeg er blevet godkendt :) (woohoo)

så nu er det bare at vente de 32 dage på at den teknikker kommer - damn jeg
kan sgu
næsten ikke vente.. det bliver godt.

og lige en anden ting!!

ifølge TDC så koster min 1Mbit NE2 699kr pr månede ik??
men ifølge det brev jeg har fået så koster den nu 649 kr pr måned! fedt!! :)
de skriver at det koster 1947 kr pr kvatal -> 1947/3 = 649 ! :) hehe
det gør det sgu bedre!

Mvh
Thomas Petersen

Fra : Johnnie Hougaard Nie~

Dato : 31-03-01 20:05

Thomas Vindahl Petersen wrote:
> [...]
> men ifølge det brev jeg har fået så koster den nu 649 kr pr måned! fedt!! :)
> de skriver at det koster 1947 kr pr kvatal -> 1947/3 = 649 ! :) hehe

Prisen er incl. Opasia-abonnent, som opkræves separat. Men dette er gratis
den første tid. Derefter bliver begge dele opkrævet, så du kommer op på den
fulde pris.

Mvh. Johnnie