Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Det er helt OT, 2 linier tysk oversættelse~
Fra : max

Dato : 14-06-03 09:21

Ja jeg har prøvet på google, men det blir mere eller mindre volapyk,
med en snert af negativitet, håber een af jer kan hjælpe med den
tyske text. -max-

Die eingangsbestätigung ist nach erhalt auf die richtigkeit der angaben zu prüfen.
Reklamtionen nach rückerhalt der reparateur können nicht mer berücksichtigt werden.

Fra : Poul B-H

Dato : 14-06-03 10:30

"max" <ma22x@hotmail.com> wrote in message
> [...]
prüfen.
> Reklamtionen nach rückerhalt der reparateur können nicht mer

Ved modtagelse af ordrebekræftelsen, skal indholdet af denne kontrolleres.
Reklamationer efter modtagelse af det reparerede , vil ikke blive godtaget.

Altså: når du har sendt noget til reparation, får du et brev eller lignende
tilbage, hvor der står hvad i har aftalt skal repareres, måske også en pris
og dette skal du kontrollere. Hvis du ikke gør det men, først brokker dig
når du får dimsen tilbage, er de ligeglade .

Poul B-H

Fra : max

Dato : 14-06-03 11:21

> [...]
> og dette skal du kontrollere. Hvis du ikke gør det men, først brokker dig
> når du får dimsen tilbage, er de ligeglade .

Tak for det Poul.. Dimsen er mit kamera og jeg er ved at
"go nuts" uden ::-|-max-

Fra : Petersen_Michael

Dato : 14-06-03 12:23

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak for det Poul.. Dimsen er mit kamera og jeg er ved at
> "go nuts" uden ::-|-max-

kender problemet, det er så trælst ikke at have noget kamera..
af samme grund, er jeg ved at hamstre huse, så jeg har res. dele
til det næste årti..

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg