Underworld - den ser dæleme spændende ud
Fra : Fax_Modem

Dato : 14-06-03 09:14

Hejsa

Jeg tror lige jeg er faldet over årets overraskelse:

http://www.sonypictures.com/movies/underworld/index.html

Den film kunne godt gå hen og blive meget spændende hvis man er til vampyrer
og varulve :)

/Jesper

Fra : Mogens

Dato : 14-06-03 09:53

On Sat, 14 Jun 2003 10:13:54 +0200, "Fax_Modem"
<jtm.andersen@get2net.dk> wrote:

>Den film kunne godt gå hen og blive meget spændende hvis man er til vampyrer
>og varulve :)

33% Blade, 33% Trinity (Matrix) og 33% Buffy the vampire slayer.

Ser sgu spændende ud.

Fra : Hans Chr. Vang

Dato : 14-06-03 09:56

Det kunne "Van Helsing" med Hugh Jackman også.

HC

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 14-06-03 11:14

On Sat, 14 Jun 2003 10:55:42 +0200, "Hans Chr. Vang"
<hcvang@coolcomics.dk> wrote:

>Det kunne "Van Helsing" med Hugh Jackman også.

Hugh Jackman som Van Helsing? Det kunne være mærkeligt.

--
Mvh. Stefan
For at e-maile udskift "spamfilter" med mit fornavn.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 14-06-03 13:32

"Stefan Bruhn" <spamfilter@ghashul.dk> wrote in message

> Hugh Jackman som Van Helsing? Det kunne være mærkeligt.
>
> --

Det kommer der jo en film med om noget tid. Læste det i et lille film
katalog jeg nuppede på tanken.
Noget med Hugh Jackman spiller Van Helsing der denne gang ik kun skal kæmpe
mod vampyrer men også varulve og andre monstre.

Nu må man se hvad det går ud på når vi engang får mere info.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 14-06-03 13:44

> [...]
kæmpe
> mod vampyrer men også varulve og andre monstre.
>
> Nu må man se hvad det går ud på når vi engang får mere info.

My bad....

http://us.imdb.com/Title?0338526

http://www.killermovies.com/v/vanhelsing/

http://movies.go.com/movies/V/vanhelsing_2003/

Mvh. Martin

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 14-06-03 14:46

On Sat, 14 Jun 2003 14:32:23 +0200, "Martin Ohlsson"
<prodox_dk@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Noget med Hugh Jackman spiller Van Helsing der denne gang ik kun skal kæmpe
>mod vampyrer men også varulve og andre monstre.

Ok, den har jeg ikke hørt om, men jeg synes nu stadig ikke Hugh Jackman
passer til mit billede af Van Helsing.

Nå, det kan jo også være lige meget, den skal da ses alligevel :)

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 14-06-03 11:15

On Sat, 14 Jun 2003 10:13:54 +0200, "Fax_Modem"
<jtm.andersen@get2net.dk> wrote:

>Den film kunne godt gå hen og blive meget spændende hvis man er til vampyrer
>og varulve :)

Jep, det tror jeg på :)

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 14-06-03 12:54

"Fax_Modem" <jtm.andersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Den film kunne godt gå hen og blive meget spændende hvis man er til
vampyrer
> og varulve :)

Damn - den ser da lige lidt for fed ud. Nu må man så også glæde sig til den,
ihhhhhh altså!

> /Jesper

mvh
Mads

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 14-06-03 13:36

"Fax_Modem" <jtm.andersen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> http://www.sonypictures.com/movies/underworld/index.html
>
> Den film kunne godt gå hen og blive meget spændende hvis man er til

Selve historien er ikke meget at råbe hurra for

Det er en omskrivning af Romeo og Julie hvis du læser oplæget til filmen.

Vampyrer (den fine aristokrastike overklasse) og Varulvene (gadelømlerne og
banditterne) har kæmpet i århundreder. Men nu falder en pige fra vampyrernes
clan, pladask for en dreng fra varulvnes og de bliver forselsket og det
laver stor strid mellem de to familier osv osv

Men den ser da meget fed ud alligevel :D

Det hele står her: ->
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/underworld/

Mvh. Martin