Gode fiskesteder ved København
Fra : Tonny

Dato : 14-06-03 08:38

Hej,

Vi er lige begyndt at fiske og har indtil videre kun prøvet at fange
hornfisk ved Kronborg.

Nu kunne vi godt tænke os at prøve nogle nye steder både ved havet og
ved søer (ikke put'n take).

Har I nogle steder og eventuelt hvad vi skal have med af grej? Hvis I
har forslag til nogle søer er det så nødvendigt med yderligere fiskekort?

Tonny
Kbh., Vesterbro

Fra : Erik Mogensen

Dato : 14-06-03 13:20

Hej Tonny

Der er masser af fiskemuligheder omkring København, og det er svært at give
dig dem alle, det bedste råd jeg kan give dig er at melde dig ind i en
fiskeklub især når du lige er begyndt at fiske, fordi der så er mange
muligheder for at melde sig til ture og du kan også låne både.

Min egen klub har en hjemmeside på www.lfk1940.dk

Erik

Fra : Mads Breddam

Dato : 14-06-03 13:59

> Har I nogle steder og eventuelt hvad vi skal have med af grej? Hvis I

Du kan kikke lidt her: www.lystfiskeri.dk , den har jeg haft en del glæde
af, men det er så mest mht. til det jyske.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"En side er kun god når du vender den og der bag den ligger livet, som
presser på og bringer uorden i alle bogens sider." Italo Calvino i "Ridderen
der ikke eksisterede".

Fra : N/A

Dato : 22-06-03 06:05

Fra : steen