Nokia 3650
Fra : Heinrich Frausing

Dato : 15-06-03 06:21

Hej

Jeg har kigget hele manualen igennem
på en 3650, kan man skifte baggrunds billede
på denne telefon?

Mvh Heinrich

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 14-06-03 07:41

Udskiftning af baggrundsbilled.

Jo det kan lade sig gøre, og du gør sådan.

1.
Tryk på menyknappen (Den oven for taste 5+6)
bladre ned til du finder (INSTILLINGER), den med et tandhjul + skruenøgle,
og tryk på valg og derefter åben.

2.
Tryk på åben instillinger (TELEFON)

3.
Bladre ned til (STANDBYTILSTAND) og tryk valg og åben.

4.
Tryk valg til (BAGGRUNDSBILLEDE) og tryk skift.

5.
Ja så kommer det hele af sig selv, der bliver skurgt om du vil
hente et billede fra Telefonen, eller hukommelskortet......

Husk hvis du har en kortlæser kan du overføre billeder til telefonen, samt
diverse musik/midi
direkte til dit hukommelskort uden at skal bruge infarød, eller Bluetooth.

Har du andre ? så skriver du bare til westerskov@stofanet.dk

/ T Rex

Fra : Camilla

Dato : 14-06-03 10:34

> Har du andre ? så skriver du bare til westerskov@stofanet.dk
>
> / T Rex

Hvordan kan jeg ændre pauseskærmen i n3650?
jeg har downloadet en screensaver men kan ikke blive fri for den Nokia
banner der er pre-opsat som screensaver.

På forhånd tak,

Fra : TheHooligan

Dato : 14-06-03 13:15

Jeg har en 7650'er og der skal man have et program som jeg ikke kan
huske
hvad hedder for at ændre screensaveren.

Hvis man skifter til en anden screensaver risikerer du dog at det går ud
over standby tiden på din telefon. Jeg gik derfor bort fra ideen, da jeg
læste om folk som oplevede at deres nye screensaver gjorde at delefonen
kun
holdt en opladning halvt så lang tid som før!

/TheHooligan

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 16-06-03 22:35

Mange tak for hjælpen

Mvh Heinrich

Fra : Kenneth Felber

Dato : 14-06-03 12:05

Heinrich Frausing wrote:

> Hej
>
> Jeg har kigget hele manualen igennem
> på en 3650, kan man skifte baggrunds billede
> på denne telefon?
>
> Mvh Heinrich

Jeps, ingen problæem.

Menu > Værktøjer > Indstil. > Telefon > Standbytilstand .... tada !!

Kenny