Session 9 (SPOILERS)
Fra : Morten Steen

Dato : 14-06-03 01:53

Se, DET var en helt anden snak. Jeg vil sige at den var temmelig vellykket.
Måske lige en kende for lang i skægget i perioder, og en ikke helt
tilfredsstillende slutning, men havde sine effektive stunder, og en
forrygende lydside.
Kan anbefales, som en ganske udmærket "sniger"!

Men sig mig lige : jeg forstod aldrig sammenhængen mellem Mikes besættelse
af "session"-båndende, og Gordon? Hvad gjorde fundet af båndende i det hele
taget godt for?

Morten

Fra : Mathness

Dato : 14-06-03 10:20

On Sat, 14 Jun 2003 02:52:52 +0200, Morten Steen wrote:

> [...]
> forrygende lydside.
> Kan anbefales, som en ganske udmærket "sniger"!

Jeg fandt den også overraskende god. Det der undre mig mest var at den
kun kunne fåes som kode 3, da jeg i sin tid købte den. Men der ser da
lidt kult ud på omslaget :)

> Men sig mig lige : jeg forstod aldrig sammenhængen mellem Mikes
> besættelse af "session"-båndende, og Gordon? Hvad gjorde fundet af
> båndende i det hele taget godt for?

Bemærk hvem der er stemmen/personligheden på det sidste bånd, altså hvem
der går hende voldelig. Sammenlig det med stemmen der snakker til
Gordon gennem filmen (helt fra det første "Hello Gordon").

--
Thomas Klietsch m a t h n e s s @ z 4 2 . d k

Only a Sofa-Wrestler would dare attack The Mighty FurNiTaur.