Hvordan sætter jeg min 6310i op til at kun~
Fra : Flemming

Dato : 13-06-03 23:01

Tja, det var spørgsmålet. (Jeg har kigget på Telmores side, men det hjalp
ikke;-()
Eller er det først muligt når gprs kommer ?

--
Mvh. Flemming
Check: www.benzinpriser.dk

Fra : Christian Poulsen

Dato : 14-06-03 02:19

> Tja, det var spørgsmålet. (Jeg har kigget på Telmores side, men det
> hjalp ikke;-() Eller er det først muligt når gprs kommer ?

Nokia 6310i har ikke indbygget e-mail-klient.

Men du kan sende e-mails sådan her :

* skriv besked
* start med at skrive e-mail-adressen
* et mellemrum og så din besked
* send til 200

Fra : Flemming

Dato : 14-06-03 08:43

Christian Poulsen <deep@get2net.dk> wrote in message

> Nokia 6310i har ikke indbygget e-mail-klient.

Hvorfor har den så en "menu" ligesom sms, dvs. : Send email ?

Jeps det ved jeg

--
Mvh. Flemming
Check: www.benzinpriser.dk

Fra : Dan Andersen

Dato : 14-06-03 12:59

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> skrev i en meddelelse
> Christian Poulsen <deep@get2net.dk> wrote in message

> Hvorfor har den så en "menu" ligesom sms, dvs. : Send email ?

> [...]
Du skal starte - som du selv er inde på med at skrive mailadressen - tryk på
ok - du bliver derefter bedt om emnet - tryk ok ok efter at have udfyldt
dette - skriv derefter dit mail og tryk på ok. Du bliver herefter bedt om
nummeret på e-amil-serveren. Dette nummer er altid 200 (også når du er i
udlandet) - tryk ok og dit mail bliver sendt.
Du er velkommen til at teste på min mailadresse

Mvh. Dan Andersen dan@dbamott.dk

Fra : Christian Poulsen

Dato : 14-06-03 15:18

> Selvfølgelig kan du sende e-MAIL!

Ja, han kan sende e-mails. Det siger jeg heller ikke. Men telefonen
har ikke indbygget e-mail-klient. Den sender hans e-mail via SMS. På
præcist samme måde som hvis han startede sin SMS med e-mail-adressen.