Lesbisk onani
Fra : Thomas

Dato : 13-06-03 20:32

Hvordan er det med lesbiske?

Briger de en dildo når de onanerer, eller minder det for meget om en mand?

Svar ærligt, jeg er meget nysgerrig.

VH

Thomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-06-03 21:51

Thomas <th63@ofir.dk> skrev:

> Hvordan er det med lesbiske?
>
> Briger de en dildo når de onanerer, eller minder det for meget om en
> mand?
>
> Svar ærligt, jeg er meget nysgerrig.

Jeg tror, de typisk slikker eller gnubber hinanden til udløsning. Jeg tror,
ikke de gider dildoer.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Peter Perlsø

Dato : 13-06-03 22:25

Mark Thomas Gazel <markgazel@hotmail.com> wrote:

> Jeg tror, de typisk slikker eller gnubber hinanden til udløsning. Jeg tror,
> ikke de gider dildoer.

Faktisk bruger en del Lesbiske sådan nogle "strap-on" tingester.

mvh Peter +45 5192 3981 http://haxor.dk/
Indvandring er godt for DK : http://haxor.dk/islamnyt/
Jeg, racist. Iøvrigt mener jeg at topskatten bør afskaffes.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-06-03 22:39

peter@nospam.dk (Peter Perlsø) skrev :

>Faktisk bruger en del Lesbiske sådan nogle "strap-on" tingester.

Uden at kende noget til det, men jeg kan ikke forestille mig at
det er udbredt blandt rigtige lesbiske.

At du ser det i film er jo fordi, de produceres for mænd og de
skulle jo nødig føle sig overflødiggjort.

Skulle jeg så bruge en kunstig vagina i mit samvær med andre
fyre, aldrig i livet.
--
Knud

Fra : Peter Perlsø

Dato : 13-06-03 22:45

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> Uden at kende noget til det, men jeg kan ikke forestille mig at
> det er udbredt blandt rigtige lesbiske.
>
> At du ser det i film er jo fordi, de produceres for mænd og de
> skulle jo nødig føle sig overflødiggjort.

Jeg hentyder skam ikke til pornofilm.

> Skulle jeg så bruge en kunstig vagina i mit samvær med andre
> fyre, aldrig i livet.

Du kan da nøjes med en Realhamster:

http://www.realhamster.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-06-03 23:48

peter@nospam.dk (Peter Perlsø) skrev :

>Jeg hentyder skam ikke til pornofilm.

Lesbiske er vel ikke tiltrukket af mandlige kønsorganer eller
noget der skal være erstatning for dette.

Ligeså lidt som jeg er interesseret i kvindelige kønsorganer
eller efterligninger.
--
Knud

Fra : Carsten

Dato : 14-06-03 00:01

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in

> Ligeså lidt som jeg er interesseret i kvindelige kønsorganer
> eller efterligninger.

Er du sprunget ud af skabet nu ?

Carsten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-06-03 01:02

Carsten <carsten@mail-online.spamkiller.dk_> skrev :

>Er du sprunget ud af skabet nu ?

Jeg har aldrig været i noget skab, udover at jeg som barn syntes
at det var sjovt at gemme mig i vores store klædeskab.
--
Knud

Fra : Henning

Dato : 14-06-03 07:45

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Lesbiske er vel ikke tiltrukket af mandlige kønsorganer eller
> noget der skal være erstatning for dette.
>
> Ligeså lidt som jeg er interesseret i kvindelige kønsorganer
> eller efterligninger.

Lesbiske kvinder nyder da at få spilet skedeåbningen ud
akkurat som alle andre kvinder, derfor bruger de da alt
fra fingre over gulerødder, porre, agurker til dildoer

Selv om de er lesbiske, er de ikke "mindre kvinder" af
den grund, den fornemmelse det er at blive fyldt op/ud
er da lige så intensiverende for dem som for heteroseksuelle
kvinder og G-punktet sidder jo samme sted *S*

MVH
Henning, der har snakket sex med adskellige lesbiske
kvinder

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-06-03 16:56

On Fri, 13 Jun 2003 23:39:09 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Skulle jeg så bruge en kunstig vagina i mit samvær med andre
>fyre, aldrig i livet.

den skal du ikke tomlen ned sad og surfede en dag og fandt en til et
par hundred tænkte den vile sgu se cool ud at have stående hvis man
fyldet den ud med et eller andet ....nå jeg bestilte den og hjem kom
den - så tænkte jeg det kan sgu da også være den virker som en slags
kunstig skede - jeg har jo som beknedt lidt problemer med at komme.

den er fortrinelig til at øve i og dte gir en helt anden orgasme ind
med hænerne ( + d tror jeg ) .

ikke bedre , men ok !

nu er du selvføligt ikke til skeder men jeg vil tro du kan finde noget
er passer dig !

Mv.
Bo M Mogensen

--
går ud i mørket######alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤
KLiche ca 1980.

Fra : Peter

Dato : 14-06-03 14:54

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> wrote in message

> Jeg tror, de typisk slikker eller gnubber hinanden til udløsning. Jeg
tror,
> ikke de gider dildoer.

Jeg tror heller ikke at de bruger dildoer når de er alene.
Men i følge de kilder jeg har, så er dildoer ret almindelige når lesbiske
skal gøre det sammen.

Fra : Per Moreau

Dato : 14-06-03 12:08

"Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det med lesbiske?
>
> Briger de en dildo når de onanerer, eller minder det for meget om en mand?

> [...]

Man kan sige at der findes 2 former for lesbiske:
Hardcore lesbiske og (tja) bare lesbiske.

De hardcore lesbiske hadder alt hvad der overhovedet ligner "mand"
og bruger derfor aldrig dildoer og sådan noget legetøj.
De holder sig helt og holdent til oralsex og kærtegn, fingerfuck og også
fistfuck kan indgå i legen også.
Underligt nok for dem er at de hadder alt hvad der ligner "mand" , men
de render rundt og ligner mænd selv (HC lesbiske er underlige).

Så den alm. lesbiske.
Hos hende gør det bestemt ikke noget at både dildoer og strap-on´s
indgår i legen også, hun nyder det faktisk at få stoppet noget "der op".
Hun har faktisk sex på ligefod med ikke lesbiske, hun vil bare
ikke med en mand, så der erstatter dildo og strap-on manden.

Mvh
Per M.

Fra : Girlie

Dato : 14-06-03 12:51

"Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Thomas" <th63@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Jeg er dog ikke lesbisk, men...
Jeg tror ikke man er vagina-forskrækket eller underkender dennes betydning,
blot fordi man tiltrækkes af kvinder.
En stor del af glæden for en kvinde, er jo netop følelsen af at være fyldt
ud, og det må jo så også gælde for lesbiske.

Fra : Nette

Dato : 14-06-03 13:49

"Girlie" skrev i en meddelelse
> Jeg er dog ikke lesbisk, men...

Heller ikke jeg....

> [...]
> En stor del af glæden for en kvinde, er jo netop følelsen af at være fyldt
> ud, og det må jo så også gælde for lesbiske.

Nej, selvfølgelig er de ikke det. Så vilel de jo hade deres egen krop. De
har nøjagtig det samme behov som hetroseksuelle, de tænder bare ikke på
mænd, og nogle frastødes endda helt af dem.
Men det er da sjovt at læse, hvad folk går og tror om lesbiske*G*

Nette

Fra : Paul

Dato : 14-06-03 22:32

Thomas skrev i meddelelsen ...
>Hvordan er det med lesbiske?
>
>Briger de en dildo når de onanerer, eller minder det for meget om en mand?

> [...]

For nogle år siden havde jeg en lesbisk kollega, som var meget åben omkring
sin seksualitet, når man først havde lært hende at kende.

Vi kom ind på det samme emne engang. Hun og hendes partner brugte aldrig
nogen form for pik attrapper, som en dildo jo er.
De var begge fuldstændige glatte på fissen (giv mig et bedre ord som ikke
lyder kunstigt), da de havde fjernet hårene med hårfjernercreme.
De brugte så at slikke og gnubbe når de havde sex. Hun fortalte mig, at en
tunge kan være og blive rigtig lang og trænge rimeligt langt ind.
De havde aldrig prøvet at have sex med mænd, da de begge havde været
lesbiske så længe de kunne huske.

--
Med venlig hilsen:

Paul

paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk

Udelad "slettes." når du svarer direkte på en besked.

Fra : Thomas

Dato : 15-06-03 14:57

Tak for alle indlæggene. Jeg er blevet meget klogere.

Specielt glæder det mig, at nogle lesbiske trods alt godt kan lide at
blive "fyldt ud".

Det er så bare spermen de mangler.

VH

Thomas