Batteri til bundkort
Fra : J. Lundberg

Dato : 13-06-03 20:06

Jeg skal bruge et nyt bundkortbatteri til mit ECS K7S5A bundkort. Er der
forskel på bundkortbatterierne?

Johnny Lundberg
Hagbard@vip.cybercity."FJERN DETTE" dk

Fra : Jens Petersen

Dato : 14-06-03 10:17

On Fri, 13 Jun 2003 21:05:48 +0200, "J. Lundberg"
<hagbard@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg skal bruge et nyt bundkortbatteri til mit ECS K7S5A bundkort. Er der
>forskel på bundkortbatterierne?

Der står et nummer på batteriet, for eksempel CR2032, køb et
tilsvarende hos http://www.batterier.dk/index.htm

--
Jens

Crazy is a relative term in MY family.

Fra : teko82

Dato : 16-08-03 17:53

Jeg har købt et nyt på en Q8 tank... De plejer at ha den slags, det er
jøjst sandsynligt et 2032 du skal bruge, hvilket de normalt har.

Mvh Teko

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-03 21:37

teko82 wrote:
> Jeg har købt et nyt på en Q8 tank... De plejer at ha den slags, det er
> jøjst sandsynligt et 2032 du skal bruge, hvilket de normalt har.

Fås til 10,- hos Harald Nyborg.

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 24-08-03 03:48

On Sat, 16 Aug 2003 16:53:11 GMT, "teko82" <teko82.news@kandu.dk>
wrote:

>Jeg har købt et nyt på en Q8 tank... De plejer at ha den slags, det er
>jøjst sandsynligt et 2032 du skal bruge, hvilket de normalt har.

Det har været et 2032 i alle de bundkort jeg har set og er det desuden
også i mine diode-cykellygter, så cykelhandleren har dem også. Hvis
det koster over 30 kroner bør man beklage sig højlydt.

Tomas