Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dansk manual--Erfaring med EOS10D
Fra : JM

Dato : 13-06-03 19:56

Tak for alle oplysningerne.
De uskarpe billeder, Canon laver gimiks så uoriginale objektiver så som
Sigma får problemer med AF og i det hele taget at stille skarpt.
Objektiverne skal Chippes om, så skulle det køre, håber jeg. Det gør Sigma
pr. honnør.
Canon har også nogle EOS 10 D kameraer der kan have(har) problemer med AF.
Dette link fra Canon Deutschland fortæller lidt om problemet.
http://www.digitalkamera.de/Kameras/CanonEOS10D.asp
Her er meget mere om emnet.
http://www.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1019
http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1019&message=5022644
http://www.hkdotcom.net/Francis%20Photography%20channel/AF_Test/index.htm
http://www.simonhobbs.co.uk/10D/

Tak til Michael Holm som tilbyder kopi af manual og lån af objektiv.
Jeg er interesseret i begge dele, men hvordan komme i forbindelse med dig???
Jme(fjernes)@webspeed.dk
Jorge Menee