Thomas Ejes kæreste
Fra : Andropov

Dato : 13-06-03 18:34

Nu er der en som har svaret på Thomas Ejes kontaktannonce på dating.dk

Gad vide om det er en pengesuger af et kvindemenneske......

Han har jo røven fuld af penge.

Egentlig sjældent at kvinder svarer på en kontaktannonce uden at
manden har skrevet til hende først......

Det plejer altid at være mændene som skal skrive til kvinderne først.

Fra : Peter Perlsø

Dato : 13-06-03 19:08

Andropov <andropov@ofir.dk> wrote:

> [...]
> manden har skrevet til hende først......
>
> Det plejer altid at være mændene som skal skrive til kvinderne først.

dating.dk er et flop. Der er fyldt med mennesker, men desværre er
hunkønnene domineret af poptøser og bimbo's.

Og netdating.dk skal man næsten være pædofil for at bruge... ;p

mvh Peter +45 5192 3981 http://haxor.dk/
Indvandring er godt for DK : http://haxor.dk/islamnyt/
Jeg, racist. Iøvrigt mener jeg at topskatten bør afskaffes.

Fra : Helle Nielsen

Dato : 13-06-03 19:33

> dating.dk er et flop. Der er fyldt med mennesker, men desværre er
> hunkønnene domineret af poptøser og bimbo's.

Wow, det må jeg sige! Du har hermed generaliseret alle pigerne på dating.
Jeg mener hverken jeg er bimbo eller poptøs, pædofil eller mentalt
forstyrret (og hvad folk ellers kan finde på at sige!) og jeg mødte da min
fyr på dating.dk for 3 år siden.

> Og netdating.dk skal man næsten være pædofil for at bruge... ;p

Kender ikke stedet!

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 13-06-03 19:47

Helle Nielsen <krammemusen@hotmail.com> skrev:

>jeg mødte da min
>fyr på dating.dk for 3 år siden.

Men jeg har hørt flere mænd sige at det kun er 2% af kvinderne som
svarer positivt på brevene så ikke et særligt optimalt sted for
mænd at søge. Men selvfølgelig kan jeg godt se at det er et rent
paradis for kvinder.....

Fra : Peter Perlsø

Dato : 13-06-03 20:13

<andropov@ofir.dk> wrote:

> [...]
> svarer positivt på brevene så ikke et særligt optimalt sted for
> mænd at søge. Men selvfølgelig kan jeg godt se at det er et rent

Din udlægning (fra mænds side) passer fint med min og i hvert fald en
vens erfaringer.

Hvis man får svar fra dem man skriver til (nok så flinkt og forsigtigt)
er korte og ligegyldige.

Chatten er domineret af magtliderlige superbrugere, der smidet folk i
detentionen for småting.

Man skal betale ved kasse et for overhovedet at læse sin breve
(Basisprofil).

Og så er der mange af de piger på stedet, som er så forbandet "sobbede"
i deres krav til udkårne - de må albolut kun have positive kvaliteter,
og være dit og dat, og pis og lort.... "ikke skrive dumme breve" osv
osv.

Jeg var på dating.dk med en +profil i et halvt år, og så droppede jeg
det. Jeg havde intet held, og hele atmosfæren stank af pengemageri og
ligegyldighed.

Fra : Nette

Dato : 14-06-03 06:53

"Peter Perlsø" skrev i en meddelelse
> Hvis man får svar fra dem man skriver til (nok så flinkt og forsigtigt)
> er korte og ligegyldige.

Bare rolig, i følge to af mine veninder, er det også sådan med mændene
derinde.

Men jeg synes man skal tage i betragtning, at folk måske for mange breve
derinde og ikke kan nå/orker at gå i dybet og besvarer dem, de ikke er
interesseret i med personlige svar. Jeg synes godt, man kan tillade sig at
have et standart afslag, som måske godt nok er lidt kort, men det må da
under alle omstændigheder være bedre end ingen svar.

Nette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-06-03 22:37

On 13 Jun 2003 18:47:13 GMT, andropov@ofir.dk wrote:

> [...]
>svarer positivt på brevene så ikke et særligt optimalt sted for
>mænd at søge. Men selvfølgelig kan jeg godt se at det er et rent

Ohh andropv.....det kommer vist an på hvo rgo man er til at sælge sig
selv - jeg har en ven der journalist han score med samleje itl følge
ca 2 om ugen og det bare på datting - jeg har en veinde der er ny
forelsket en gang om ugen i en eller anden fra selv samme forum ...

det er sgu noget med at ku sælge sig selv ....
du bliver nød til at slå den ud af hovedet med at det er samfundet s
og kvinders skyld du står sgu i vejen for dig selv udne at vide
det .

Mv.
Bo M Mogensen

--
går ud i mørket######alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤
KLiche ca 1980.

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 13-06-03 22:37

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> skrev:

>Ohh andropv.....det kommer vist an på hvo rgo
>man er til at sælge sig
>selv - jeg har en ven der journalist han
>score med samleje itl følge
>ca 2 om ugen og det bare på datting

Er du nu sikker på at den holder i landsretten :)

> [...]
>du bliver nød til at slå den ud af hovedet
>med at det er samfundet s
>og kvinders skyld du står sgu i vejen for

Men prøv at lægge mærke til hvad jeg skrev: "Men jeg har hørt
flere mænd sige at det kun er 2% af kvinderne som
svarer positivt på brevene"
Altså jeg skrev ikke at det var mig selv der kun fik positivt svar
på 2% af kvinderne.
Jeg gør lige opmærksom på det fordi at det ikke skal drejes over
på en speciel fokuseren på mig når man kan konstatere at mange
mænd oplever det.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-06-03 20:20

> [...]
> mentalt forstyrret (og hvad folk ellers kan finde på at sige!) og jeg
> mødte da min fyr på dating.dk for 3 år siden.

Han fik da en skabslæser ud af skabet.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 14-06-03 15:34

Peter Perlsø wrote:
> dating.dk er et flop. Der er fyldt med mennesker, men desværre er
> hunkønnene domineret af poptøser og bimbo's.

Det lyder om rønnebærene er sure

> Og netdating.dk skal man næsten være pædofil for at bruge... ;p

Og, der er masser af sites at vælge imellem.

Mvh

Bruno