MS Windows
briani 27239
System32 mappen åbner sig ved opstart...??~
Fra : Morten

Dato : 13-06-03 16:37

Hej NG

Jeg har et mærkeligt problem. Efter at have installeret og hurtig
afinstalleret Startup Manager har mit system (XP PRO SP1) fået en underlig
fejl. Under opstart åbner åbnes \system32\ mappen. Hvis jeg lukker den
hurtigt åbnes den igen og kan først være permanent lukket når bootsekvensen
er færdig. Jeg giiiiider ikke geninstallere og det er lidt for sent til at
gå tilbage.

Jeg må luge fejlen selv. Nogen som har en ide til hvor jeg skal søge??. Jeg
har kørt Registry Medic og den fandt en masse andet, men ikke noget der
hjalp på dette

PC konfiguration
P4 2,6
512 Ram